خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

واکنش هاشمی‌پور به سفر زارعی به حوزه انتخابیه اش/ نهادهای نظارتی موضوع را بررسی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۰۸۱

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس نسبت به سفر شائبه انگیز نماینده بویراحمد و دنا به حوزه انتخابیه‌اش واکنش نشان داد و خواستار بررسی موضوع از سوی نهادهای نظارتی شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلام محمد زارعی" نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به روستای آجم بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه با اهالی منطقه نشستی برگزار کرد که انتقادات شدید و واکنش‌های تند مسئولان این شهرستان را به همراه داشت.
 
بعد از انتشار انتقادات و نگرانی‌های مسئولان کهگیلویه، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به سفر همتای خود در مجلس به حوزه انتخابیه اش واکنش نشان داد.
 
" عدل هاشمی پور" نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی آورده است:
بی شک خدمتگزاری در کسوت نمایندگی، موهبتی الهی و عام است که مطابق قانون نیز در حیطه حدود و اختیارات  یک نماینده مجلس است.
در همین راستا و در ارتباط با سفر دوست و همکار عزیزم جناب آقای حاج زارع به منطقه آجم در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه نکاتی را متذکر می شوم:
با توجه به اینکه در سفر کاری به همراه هیات اعزامی کشورمان در کشور کره جنوبی حضور داشتم اما حضور نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا در منطقه آجم را از طریق رسانه ها متوجه شدم.
هرچند که جناب حاج زارع رئیس مجمع نمایندگان استان است اما انتظار می رفت و شایسته بود به منظور بهره وری بیشتر از این سفر و امکان خدمت رسانی بیشتر، هماهنگی لازم با فرماندار شهرستان کهگیلویه انجام می گرفت.

نظر به اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت توسعه همه جانبه استان هم پیمان شده و در حقیقت میثاق اخوت بسته اند لذا بر اینجانب فرض است که در همین مسیر گام بردارم و خاضعانه دست هر شخص حقیقی و حقوقی که بتواند خدمتی به مردم حوزه انتخابیه‌ام ارائه نماید را ضمن سپاسگزاری و امتنان، به گرمی، دوستی و برادری می فشارم.

در پایان با توجه به دغدغه و حساسیت مردم و موج نگرانی آنان از بابت شائبه الحاق به بخش مارگون اعلام می دارم:
چنین چیزی صحت نداشته و البته هیچکدام از مسئولان حاضر در آن سفر در این رابطه تصمیم گیر نبوده و مسئولیتی نداشته اند.

همچنین از مسئولان نظارتی و مربوطه ی استان خواهانم: نظر به شائبه حضور برخی مدیران منطقه‌ای در این سفر، موضوع را بررسی و نتیجه را به  اینجانب گزارش فرمایند.

سایه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی مستدام باد. ان شاءالله.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز