خبرگزاری کار ایران

از بامداد امروز ؛

شعله‌های آتش منطقه گردشگری " آب حیات چرام " را فراگرفته است/ امکانات جوابگو نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۶۴

جنگل‌ها و مراتع منطقه گردشگری " آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام " در استان کهگیلویه و بویراحمد طعمه شعله های آتش شده و متاسفانه هرلحظه شعاع و گستره این شعله ها روبه افزایش است.

به گزارش ایلنا از یاسوج و بنا بگفته شاهدان عینی، شعله‌های آتش از شب گذشته منطقه گردشگری و زیبای " آب حیات در بخش سرفاریاب شهرستان چرام " استان کهگیلویه و بویراحمد را به شکل نگران کننده‌ای در بر گرفته و امکانات مورد استفاده در محل آتش سوزی پاسخگو نیستند.

نهادهای مختلف اجرایی اعم از بسیج، سپاه، تعدادی از نیروهای منابع طبیعی، بخشدار سرفاریاب و ساکنان منطقه مستقر شده اند و مشغول خاموش کردن آتش در جنگل ها و مراتع پُرپُشت گیاهی " آب حیات " هستند.

بنا بگفته بخشدار سرفاریاب در شهرستان چرام، تاکنون خسارت زیادی به این جنگل ها و مراتع  وارد شده و گونه‌های مختلف گیاهی، درختی و جانوری زیادی از بین رفته است.

" اسلام مرادپور " تاکید دارد که امکانات موجود نمی‌تواند شعله های آتش را خاموش کند و نیازمند حمایت جدی از سوی مسئولان و مردم هستند.

وی البته دلیل این آتش سوزی را خطای انسانی می داند و از همه مرم منطقه می‌خواهد برای جلوگیری از روند گسترشی شعله های آتش، همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، منطقه گردشگری " آب حیات " در محور سادات - چرام واقع شده که از محورهای خطرناک و تصادف خیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز