خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم صدور حکم مدیریت؛

سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۳۹

سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولیت خود استعفاء داد.

 باقر قائمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: حکم سرپرستی بخشداری پاتاوه در روز بیست هشتم اردیبهشت ماه امسال برای اینجانب صادر و البته در آن همان زمان قول صدور حکم بخشداری در کمتر از 2 هفته به من نیز داده شد.

وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون حدود 40 روز می گذرد و اتفاق خاصی برای صدور این حکم نیفتاده است، اظهارداشت: مسئولی که حکم مدیریت نداشته باشد نمی‌تواند پاسخگوی سئوالات مردم و مراجعان باشد. در مدت مسئولیتم تلاش کردم خادم خوبی برای مردم زادگاهم باشم اما بپذیریم که در چنین شرایطی نمی توان وظایف خود را به خوبی انجام داد.

وی افزود:  با حکم سرپرستی نمی توانستم آنطور که باید و شاید به این توقعات پاسخ دهم و الان هم اگر حکم اینجانب صادر شود یا نشود باز طرفدار دولتم و تفکرات سیاسی من همان تفکرات گذشته خواهد بود.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای خود را تقدیم استاندار، سرپرستی فرمانداری شهرستان و حوزه معاونت سیاسی کرده ام و فردا شنبه پانزدهم تیرماه نیز درمحل کار خود حاضر نمی شوم.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بنا به مسائل حاشیه‌ای انتخابات از این مسئولیت استعفا داده‌اید، آیا چنین موضوعی صحت دارد؟ هم یادآورشد: خیر، چنین چیزی درست نیست.

بخش پاتاوه در شهرستان دنا واقع شده که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز