خبرگزاری کار ایران

عصر امروز اتفاق افتاد ؛

کشته شدن ۲ نظامی در محور یاسوج _ شیراز/ اسامی کشته شدگان

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۸۸

حادثه تلخ رانندگی در محور یاسوج _ شیراز در استان کهگیلویه و بویر احمد چهار کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج  و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد، در ساعت ۱۵:۲۳ امروز جمعه -7تیرماه-  در محور یاسوج به شیراز تصادف ۲ خودروی وانت نیسان با سمند کلانتری اعلام که براساس گزارش اولیه متاسفانه ۲ نفر در دم جان باختند.
 
جلال پورانفرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: هردوجان باخته حادثه سرنشین خودروی سمند  از پرسنل نیروی انتطامی بودند.
 
وی گفت: با اعلام این خبر ، بلافاصله سه دستگاه خودروهای اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام که دو مصدوم صحنه حادثه را به بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج  انتقال دادند.
 
وی افزود: ۲ سرنشین سمند نیروی انتظامی ” وحیدخدابخشی ” و ” بهنام خواهشی” نام دارند.
 
به گزارش ایلنا، براساس تصاویر دریافتی از محل حادثه خودروی سمند مربوط به پاسگاه تنگ سرخ در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد با فارس است.
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد، جان باختن دوتن از نیروهای پلیس استان را دراین حادثه تلخ رانندگی به عموم مردم و جامعه انتظامی استان و خانواده های داغدار آنها تسلیت عرض نموده است.

یکی از کشته شدگان این سانحه دلخراش از پرسنل کادر و کشته شده دیگر سرباز نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز