خبرگزاری کار ایران

بازرس بهداشت محیط شهرستان بویراحمد:

موافق انتشار خبر پلمب رستوران دورهمی یاسوج از صدا و سیما نبودم/ نباید با آبروی مردم بازی شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۱۶

بازرس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با انتقاد از انتشار خبر پلمب یکی از رستوران های مشهور شهر یاسوج که از شبکه محلی دنا پخش شد، گفت: صدا و سیما خودش باید پاسخگوی چرایی انتشار این خبر باشد.

”سیدمیثم حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: رستوران ”دورهمی” بدلیل برخی مشکلات بهداشتی توسط اینجانب بعنوان بازرس بهداشت محیط مرکز بهداشت بویراحمد پلمب و به مالک این رستوران نیز اعلام شد و بعد از این اعلام، مشکلات بهداشتی آن در کوتاهترین زمان حل شد.

وی با بیان اینکه وقتی خبر پلمب این رستوران از سوی شبکه محلی صدا و سیمای دنا پخش شد برای خود ما جای تعجب بود، خاطرنشان کرد: مالک این رستوران دارای گواهینامه‌های متعددی است اما حوزه بهداشت فقط مسائل مرتبط با بهداشت را بررسی می کند.

بازرس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه نواقص بهداشتی که به مالک رستوران دورهمی اعلام شد در کمترین زمان ممکن حل شد، ادامه داد: ما خواستار و موافق انتشار این خبر با نشان دادن تابلوی فروشگاه و اشخاص نبوده و واقعا دلیل آن را هم تاکنون نمی دانیم.

حسینی گفت: شبکه بهداشت بعد از بازدیدها و مشاهده مشکلات بهداشتی اقدام به پلمب واحدهای بهداشتی متخلف می کند و روزانه چندین مورد در این ارتباط اتفاق می افتد که بعد از رفع تذکرات، مجددا آن واحد متخلف بازگشایی می شود.

وی افزود: موافق انتشار پخش تابلوی افراد، اشخاص و اماکن غذایی مانند رستوران دورهمی از صدا و سیما نیستیم و معتقدیم فقط باید تابلویی که مرکز بهداشت در واحدهای بهداشتی نصب می کند پخش شود.

مالک رستوران دورهمی یاسوج هم با اظهار تاسف از انتشار خبر بهداشتی نبودن رستوران خود از شبکه خبر صدا و سیمای یاسوج، خاطرنشان کرد: ایرادات بهداشتی که از سوی بازرس مرکز بهداشت بویراحمد به ما اعلام شد در کمتر از ۲۴ ساعت رفع و رستوران دورهمی شروع بکار کرد.

” منوچهر شریفی” که سابقه ۳۰ سال فعالیت در حوزه آشپزی و پنج گواهینامه بین المللی را دارد، ادامه داد: متاسفانه در همین ۲۴ ساعتی که درحال رفع مشکل بهداشتی رستوران بودیم شبکه محلی دنا با انتشار گزارشی، آبرو و شآن ما را به بازی گرفت و این در حالی بود که هیچ سئوالی در این ارتباط از خود ما هم نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز