خبرگزاری کار ایران

با انتصاب دومین استاندار ایلامی در استان مطرح شد؛

پیشنهاد جالب تاج گردون به مردم و مسئولان ایلام و کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۵۸

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد که هر دو ایلامی هستند پیشنهاد جالبی به مردم و مسئولان ایلام داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلامرضا تاجگردون" در آئین تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد به مردم و مسئولان ایلامی پیشنهاد داد حالا که در دو سال گذشته ۲ استاندار از ایلام برای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است و به نظر می‌رسد پیوند زناشویی و ارتباط خویشاوندی نیز بین این ۲ استان انجام تا این ارتباطات و انتصابات مکرر ادامه داشته باشد.
 
وی با تقدیر از وزارت کشور و هیات دولت برای انتصاب دکتر کلانتری برای استانداری استان به رفت و آمد ایلامی‌ها در منصب استانداری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این روند، پیشنهاد می‌کتم آقای فیلی(معاون عمرانی استاندار) که سررشته لازم را در این زمینه دارند معامله ما با ایلامی ها را پیگیری کنند و قوم و خویشاوندی با هم داشته باشیم چرا که کار از انتصاب یک و ۲ استاندار ایلامی برای ما گذشته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در ادامه شوخی های خود خاطرنشان کرد: دکتر کلانتری لرتر از دکتر احمدی است. آقای احمدی یه چیزهای اضافه داشت و اما دکتر کلانتری کاملاً لر است. ما قرار است یک معامله با ایلامی‌ها بکنیم حالا به کجا برسد خدا می داند اما مدیریت این کارها را آقای فیلی وارد است. [خنده حضار].

تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای هاشمی پور(نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس) می گویند که ببینید آقای تاجگردون فقط می‌گویند استان کهگیلویه و بویراحمد و اسمی از گچساران نمی‌برند و من گفتم ما با همین"و" که داریم کارهای‌مان را انجام می‌دهیم. [خنده حضار]

وی گفت: آقای هاشمی گفت که ما نمایندگان رقابت نداریم بلکه فقط در کارهای عمرانی رقابت داریم که آنجا هم رقابتی نداریم و کنار هم هستیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به سابقه دوستی‌اش با دکتر احمدی استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و و یادآورشد: من هنوز در گوشی‌ام شماره آقای احمدی را به نام احمدی تربیت مدرس ذخیره کرده‌ام نه به عنوان احمدی مجلس یا استاندار. بنده حرف جدی ندارم، آقای کلانتری در استان مدیران خوب و ارزشمندی داریم و کمک کار خوبی هستند.

تاج گردون خطاب به کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: همانند گذشته در کارهای بودجه، عمرانی و اقتصادی که در خدمت استانداران گذشته بودیم در خدمت شما و تیم تان هم هستیم.

وی افزود:‌ آنچه برای من مهم است و در حرف‌های آقای مزارعی(رئیس کل دادگستری استان) هم بود این است که مردم و احترام به مردم خیلی مهم است. شاید ما تا کنون کوتاهی داشته باشیم اما باید خدمت به مردم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز