خبرگزاری کار ایران

از سوی امام جمعه شهرستان چرام اعلام شد:

عزای عمومی در شهرستان چرام

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۵۳

به دنبال سانحه دلخراش سقوط یکدستگاه ماشین پژو پارس در محور سادات - چرام در استان کهکیلویه وبویر احمد و کشته شدن هشت عضو یک خانواده، امام جمعه این شهرستان فردا یکشنبه نوزدهم خردادماه 1397 را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدنورالله افشار " امام جمعه شهرستان چرام طی پیامی حادثه تلخ جان باختن هشت نفر از اعضای خانواده " محمدرحیم بابایی "در سانحه تاسفبار رانندگی را تسلیت گفت و فردا یکشنبه نوزدهم خردادماه 1398 را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

متن پیام ارسالی به ایلنا بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

گرچه از هر ماتمی خیزد غمی

فرق دارد ماتمی با ماتمی

لاجرم در مرگ مردان بزرگ

گفت باید ای دریغا عالمی

خبر کوتاه اما جانسوز بود. فوت هشت نفر از یک خانواده در حادثه رانندگی، مردم شهرستان چرام را متاثر کرد.

اینجانب این مصیبت عظمی را به خانواده آقای بابایی و فامیل‌های وابسته تسلیت و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر واجر مسالت می نمایم و برای مرحومین رحمت واسعهی الهی را از خداوند منان مسالت می نمایم.

اینجانب به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا یکشنبه مورخ ۹۸/۳/۱۹ را به عنوان عزای عمومی در شهرستان چرام اعلام نموده و از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحومین دعوت به عمل می‌آید تا در مراسم تشییع جنازه که روز یکشنبه عصر برگزار می شود شرکت نمایند. مزید توفیقات همگان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نمایم.

۹۸/۳/۱۸

سید نوراله افشار

امام جمعه چرام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز