خبرگزاری کار ایران

فیلی در نشست شورای هماهنگی استان اعلام کرد:‌

ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۴۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات اداری ادارات این استان از روز پانزدهم خردادماه جاری خبرداد و اظهارداشت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق و بنا به پیشنهاد شرکت برق و موافقت استانداری استان ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تغییر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " عزیز فیلی" در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در خصوص تغییر ساعات کاری در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعات کاری در شهرستان‌های باشت، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

وی افزود: ساعات کاری مناطق سردسیری بویراحمد و دنا از هفت صبح تا ۱۴ خواهد بود که ساعات کاری جدید از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اعمال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت توزیع نیروی برق این استان پیشنهادهای دیگری به استانداری داده که همکاری مولدهای خود تامین برق ادارات و صنایع از ساعت ۱۱ تا ۱۵ ضروری است.

فیلی افزود: کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بالای یک مگاوات( ساعت ۱۳ تا ۱۷) از ۳۰ خرداد تا ۱۵ شهریور و خاموشی سه ساعته ایستگاه‌های ۱۲ درصد سی.ان.جی تا ۱۴ درصد از ساعات ۱۴ تا ۱۶ و از ابتدای تیر تا ۲۶ مرداد اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطع بار چهارساعته چاه‌های کشاورزی (ساعت ۱۲ تا ۱۶) و تعیین ساعت کار شهرک‌های صنعتی تک شیفت( ساعت ۶ تا ۱۳) از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز