خبرگزاری کار ایران

برق ادارات کهگیلویه و بویر احمد قطع می شود/ احتمال تغییر ساعات اداری در استان

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۲۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان بعد از اتمام تایم اداری آنان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در حاشیه برگزاری کمیته کاهش پیک بار تابستان 98 به رسانه ها در یاسوج گفت: درصورتی که ساعات ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد به ساعت 13 تغییر کند 80 درصد برق ادارات بعد از این تایم بطور خودکار قطع و تنها 20 درصد باقیمانده برق آنان قطع نمی شود.

وی با تاکید بر صرفه جویی برق در پیک بار تابستان امسال، اظهارداشت: قطع و وصل برق ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه دور انجام می گیرد و میزان مصرفی برق آنان نیز به صورت لحظه‌ای در حوزه معاونت مشترکان و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قابل مشاهده است.

راهزادی، میزان برق مصرفی در پیکبار تابستان سال گذشته را 415 مگاوات عنوان و خاطرنشان کرد: باتمهیداتی که اندیشیده ایم امیدواریم شاهد رشد نگران کننده مصرف برق در مناطق مختلف این استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته شاهد رشد چشمگیر برق بدلیل تغییر الگوی مصرف و افزایش دما در مناطق مختلف این استان بوده ایم، خاطرنشان کرد: برنامههای ویژه ای برای تعادل بخشی به این مصرف در تعرفه های مختلف تدوین کرده ایم و از مشترکان می خواهیم نهایت همکاری برای صرفه جویی در مصرف برق را از خود نشان دهند.

وی گفت: بعد از تایم اداری مشخص شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده، برقهای غیرضروری ادارات مانند روشناییها و سیستمهای سرمایشی بطور خودکار و از راه دور قطع می شود.

راهزادی افزود: حدود 270 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که 85 درصد این مشترکین خانگی و میزان مصرف برق آنان حدود 41 درصد است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز