خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران از فعالیت های زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند/ هیات های نظارت جوان می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۹۸

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد : مدیران دولتی از فعالیت‌های زود هنگام انتخاباتی برای نامزدهای موردنظرشان در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی بپرهیزند.

حجت الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: مدیران در چندماه مانده به انتخابات از انجام هرگونه فعالیت های جانبدارانه انتخاباتی بپرهیزند و به جای پرداختن به این مسائل به فکر رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

وی با نامشروع خواندن فعالیت‌های جانبدارانه مدیران از نامزدهای انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: مردم درحال تجربه شرایط سختی بوده که می‌طلبد مدیران به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دخالت و همراهی مدیران با نامزدهای انتخاباتی به طور حتم علاوه بر اینکه اشکال شرعی دارد اشکال عرفی و خلاف قانون نیز است.

خرم‌روز  خاطرنشان کرد: هرگونه جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی با استفاده از امکانات دولتی و بیت المال علاوه براینکه خلاف شرع بوده و " جرم" محسوب می شود.

وی گفت: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی و بیت المال برای حمایت کردن از نامزدهای انتخاباتی موردنظرشان استفاده کنند.

اعضای هیات های نظارت جوان می‌شوند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد از جوان شدن اعضای هیات‌های نظارت در این استان خبرداد و اظهارداشت: در هیات‌های نظارت این استان از جوانان بنحو شایسته تری بهره خواهیم برد و اعضای این هیات‌ها نسبت به گذشته جوان‌تر خواهند شد.

خرمروز گفت: هم اکنون دوره‌های آموزشی برای اعضای هیات‌های نظارت شروع شده و اعضای هیات های نظارت علاوه براین دوره ها در کارگاه‌های آموزشی نیز مشارکتی فعال خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز