خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مجوز ساخت به فرهنگسرای ارشاد اسلامی لنده نداده ایم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۵۸

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از ندادن مجوز ساخت به فرهنگسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از لنده،ذبیح اله محمدی  در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهارداشت: فرهنگسرای ارشاد اسلامی این شهرستان باتوجه به مشکلات موجود مجوز ساخت داده نشده و نیاز است که از تملک شهرداری به فرهنگ و  ارشاد اسلامی منتقل شود.

وی از تشکیل بیش از 17 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان و معرفی آنها به دستگاه قضایی هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف شهر به خصوص " شهرکهای فجر"، "شهید رجایی" و "سرآسیاب" و "بهاران" هستند که بیشتر اینها بدون مجوزهای قانونی ساخته شده اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده افزود: اراضی محدوده شهر لنده بیش از 74 هکتار بوده که برابر قانون باید به اداره راه و شهرسازی واگذار شود و تاکنون کارهای واگذاری بیش از 42 هکتار آن صورت گرفته و روند اجرایی مابقی نیز در حال انجام است.

محمدی گفت: ساخت و سازهای صورت گرفته غیرقانونی در محدوده شهر صورت گرفته است که باید از طریق راه وشهرسازی با متصرفان برخورد و اقدام شود.

وی تاکیدکرد: ۱۶ فقره پرونده ساخت وساز غیرمجاز در مناطق ییلاقی داریم که آنان منجر به صدور حکم شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده افزود: بیش از 17 پرونده خلع ید برابر کمیسیون ماه 33 تشکیل که میزان زمین واگذاری بیش از 37 هزار 629 متر مربع بوده است.

محمدی گفت: بیش از 12 پرونده تامین دلیل به دادگستری معرفی شده که 58 هزار و 616 متر مربع است.

وی افزود: بیش از 29 پرونده منجر به صدور سند قطعی با متراژ 470 هزار و 250 مترمربع صورت گرفته که اسناد مالکیتی آنان تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 15 پرونده تخلفی به متراژ 200 هزار و 729 مترمربع نیز به استان جهت تعیین تکلیف ارجاع شده است.

محمدی از رفع تصرف 18 هکتار از اراضی ملی شهرستان لنده هم خبرداد که با همکاری و همراهی دستگاه قضایی این اقدام صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز