خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج در گفت و گو با ایلنا :

پس از 10 روز همچنان کودک گمشده یاسوجی پیدا نشد / عملیات جستجو ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۳۰

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از پیدانشدن کودک چهارساله یاسوجی که روز پنجم اردیبهشت ماه جاری در حاشیه رودخانه " مهریان " این شهر گمشده است اظهار تاسف کرد.

"محمد رستمی" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیداکردن این کودک همچنان ادامه دارد و عملیات جستجو متوقف نشده است.

وی تاکیدکرد جستجو برای پیداکردن این کودک چهارساله ساله همچنان ادامه دارد و اینکه برخی از رسانه‌ها از پایان عملیات این جست و جو خبر داده‌اند صحت ندارد.

وی‌گفت: با وجود اینکه پس از 10 روز جست و جو هنوز هیچ اثری از پسربچه چهارساله پیدا نکرده ایم اما جست و جو همچنان ادامه دارد و هم اکنون نیروهای ما در محل مورد نظر حضور دارند.

مدیرعامل آتش نشانی شهر یاسوج با بیان اینکه در این عملیات جست و جو خودم و یکی دیگر از نیروهایم دچار شکستگی و در رفتگی مچ پا شده‌ایم، اظهارداشت: همچنان به وظیفه خودمان عمل می‌کنیم و کار را متوقف نمی‌کنیم و البته نیروهای سپاه نیز در حال جست و جو هستند.

رستمی در پاسخ به این سوال که روز اول گفتند یک لنگه کفش این پسر بچه پیدا شده است و آیا این موضوع صحت دارد؟ تصریح کرد:‌ بله چنین صحبتی از طرف خانواده این کودک  مطرح شد اما ما لنگه کفش را اصلا ندیدیم و به دست ما هم نرسید.

وی گفت: برای اعلام پایان عملیات جست و جو باید با شهرداری و خانواده این کودک صحبت کنیم و نظر آنها را نیز جویا شویم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روز جمعه پنج اردیبهشت ماه خانواده ای در تماس با آتش نشانی این شهر از غرق شدن کودک چهارساله خود در رودخانه تنگ مهریان خبر دادند و از آن زمان تا امروز با وجود جست و جوهای فراوان اما هیچ اثری از این کودک به دست نیامده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز