خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران:

قاتل تبعه افغان در گچساران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۹۷

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل تبعه افغان در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سیدمحمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع واصله از اهالی روستای سربیشه شهرستان گچساران مبنی بر پیدایش جسد جوانی در باغات زارعی این روستا، مأموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند.

وی افزود: در مشاهده ماموران با جسد فردی حدوداً ۲۲ ساله از اتباع افغانی که آثار خراشیدگی و زخم بر روی سینه سمت چپ مشهود و بر روی زمین افتاده بود که با تایید عوامل اورژانس مبنی بر فوت، اقدامات قانونی و هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده در این زمینه توسط مأموران مشخص شد، مقتول فردی ۲۲ ساله و تبعه افغان در باغ شخصی به عنوان کارگر و نگهبان بوده است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی با اقدامات ویژه میدانی و تلاش مضاعف و استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل شناسایی و کمتر از چهار ساعت دستگیر که ضمن اعتراف صریح به ارتکاب قتل پرونده ای در این خصوص تشکیل که به همراه متهم جهت رسیدگی تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز