خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

آماده‌باش ۴۰ اکیپ برای مقابله با سیل‌های احتمالی/تمام روستاها و شهرهای استان از نعمت برق پایدار برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۲۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار بودن تمام نقاط روستایی و شهری در مناطق مختلف استان خبر داد و تاکید کرد که شرایط برق‌رسانی به مشترکان برق در این استان در شرایط نامساعد جوی کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در حاشیه دیدار خود و نستهن مقدم، شهردار یاسوج از خط ۳ مداره این شهر در محدوده پل دوم روستای مهریان، گفت: در این استان ۲۶۰ هزار اشتراک برق وجود دارد که تمامی مشترکین هم‌‌اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و گزارشی مبنی بر قطع یا نوسانات برقی هم وجود ندارد.

وی با تقدیر از همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌‌های چند روز گذشته اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد از مشترکان برق استان در مناطق کوهستانی، جنگلی و سخت‌‌گذر قرار دارند که تامین برق آنان در روزهای عادی باتوجه به پراکندگی آنها سخت است و اکنون شرایط نامساعد جوی، کار برق‌رسانی به این مشترکان را سخت‌تر از گذشته کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی فعالیت‌‌های صورت گرفته و خسارت‌‌های وارده به شبکه های توزیع برق در مناطق مختلف این استان، اظهار داشت: برآوردهای نهایی میزان خسارات وارده بزودی اطلاع رسانی می شود.

آمادگی ۱۶۰ نفر از پرسنل شرکت برای تامین برق مشترکین در زمان سیل

راهزادی ادامه داد: برای سیل احتمالی پیشرو نیز ۴۰ اکیپ عملیاتی – اتفاقاتی با مشارکت حدود ۱۶۰ نیروی انسانی در سراسر استان به حالت آماده‌‌باش درآمده و البته امیدواریم شاهد خسارات به شبکه‌‌های توزیع نباشیم.

وی از آماده‌‌باش بودن نیروهای پیمانکار و شرکت‌‌های بخش خصوصی که در حوزه برق فعالیت دارند هم خبر داد و تصریح کرد: برخی از این شرکت‌‌ها برای تامین برق پایدار به مشترکان نیز اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این قول را به مشترکان برق در استان می‌‌دهیم که تمام تلاش خود را برای تامین برق پایدار در تمام مواقع بکار بسته اگرچه در برخی اوقات متاسفانه شرایط سخت جوی این اجازه را به ما نمی‌دهد.

راهزادی با تشریح وضعیت کنونی شبکه‌‌های توزیع برق در این استان خاطرنشان کرد: تمامی شبکه‌‌های توزیع برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هوایی بوده که با در زمان نامساعد شدن جوی به طور حتم مشکلاتی را در زمینه تامین برق پایدار ایجاد می‌‌کنند.

اظهار نگرانی از سقوط شبکه‌‌های برق به دلیل تصرفات اراضی حاشیه رودخانه‌‌ها

وی اضافه کرد: رانش زمین در برخی مناطق شهری و روستایی سبب شکسته شدن پایه‌‌های برق فشار متوسط و ضعیف شده که تا زمان تامین برق پایدار، نیاز به زمان و فرصت لازم جهت احداث دوباره شبکه‌‌های برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط برخی شبکه‌‌های برق در حاشیه رودخانه‌‌ها به دلیل تصرف اراضی حاشیه‌‌ای رودخانه‌‌ای هم اظهار نگرانی کرد و ابراز داشت: متاسفانه در حاشیه همین رودخانه مهریان یاسوج شاهد چنین شرایطی بوده و به دلیل همین رانش‌‌ها شاهد سیل شدید و طغیان رودخانه به تاسیسات برقی و آبی بوده‌‌ایم که خسارات فراوانی را به این تاسیسات زده است.

راهزادی ادامه داد: از مشترکان برق در استان می‌‌خواهیم در زمان نامساعد بودن شرایط جوی مثل روزهای گذشته با مجموعه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری‌‌‌های لازم را داشته و در صورت قطع برق با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

وی با تشریح وضعیت کنونی شبکه‌‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف در این استان بیش از ۱۶ هزار کیلومتر است که نگهداری از این میزان براساس امکانات و نیروی انسانی در شرایط سخت جوی از قبیل طوفان و سیل به آسانی صورت نمی‌‌گیرد.

این مقام مسئول خواستار همکاری بیشتر مشترکان برق در زمان نامساعد بودن شرایط آب و هوایی شد و یادآور شد که برای تامین برق پایدار در این شرایط تمامی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را دارند.

رضایتمندی مسافران نوروزی از پایدار بودن برق در طوفان و سیل چند روز گذشته 

نستهن مقدم، شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در سخنان کوتاهی از تامین برق پایدار در شرایط جوی چند روز گذشته تقدیر و عنوان کرد: به نظر می‌‌رسد در هیچ دوره‌‌ای از سال‌‌های گذشته تاکنون شاهد چنین برق پایداری در شرایط نامساعد جوی در شهر یاسوج نبود‌‌ ایم.

وی با تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شهر یاسوج هم‌‌اکنون پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی بوده که در زمینه تامین برق برای امکان استراحتی و زیارتی گلایه‌‌ای نداشته‌‌اند.

شهردار یاسوج افزود: روشنایی معابر شهری یاسوج مشکل خاصی نداشته و برق تمامی پارک‌ها و میادین شهری در زمان وقوع سیل و طوفان‌‌های گذشته پایدار بوده است.

مقدم از آمادگی خود و سایر همکارانش در شهرداری یاسوج با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی شاهد خوشحالی و شادمانی مردم ایران و حضور گردشگران و میهمانان نوروزی بیشتر به شهر یاسوج باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز