خبرگزاری کار ایران

حسن زاده رئیس سازمان راهداری کشور به ایلنا گفت:

 تخصیص یک میلیارد تومان اولیه برای بازگشایی محور یاسوج _ شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۴۵

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار اولیه برای بازگشایی محور یاسوج _ شیراز خبرداد.

عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از محور سیل زده یاسوج _ شیراز به ایلنا از یاسوج گفت: یک میلیارد تومان برای بازگشایی محور یاسوج _ شیراز اختصاص داده شد و برای بازگشایی نهایی آن بطور حتم اعتبارات بیشتری تخصیص داده می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه قسمتی از محور یاسوج _ شیراز بهمراه دیواره‌های کناره ای دچار خسارت شدید شده اند، اظهار داشت: بازگشایی اولیه محور مهمترین اولویت ما خواهد بود.

معاون وزیر راه از درحالت آماده باش بودن تمام سازمان های راهداری در کشور برای مقابله و همکاری در حوادث سیل های اخیر هم‌ خبرداد و از اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بطور ویژه تقدیر کرد.

حسن‌نیا گفت: تلاش برای بازگشایی محورها به ویژه راههای روستایی به همت همه دستگاههای خدمات رسان و امدادی ادامه دارد.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد  شرایط خاص جغرافیایی خود را دارد که سیل اخیر خسارات فراوانی را به بخش های مختلف بویژه محورهای ارتباطی و ابنیه ها وارد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز