خبرگزاری کار ایران

سردار انصاری خبرداد:

کشف ۱۸۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و تهران 

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۹۶

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد و پلیس استان" تهران"، ۱۸۹ کیلو گرم تریاک کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط چند دستگاه خودرو از یکی از استان‌های جنوبی کشور به استان تهران، دو تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی، دستگیری عوامل، توقیف خودروها و کشف محموله آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ماموران پلیس استان تهران در یکی از محورهای مواصلاتی استان ایست و بازرسی دایر کردند.

انصاری بیان داشت: مأموران با کنترل خودروهای عبوری، سه‌دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه خودروی تیبا و یک‌دستگاه خودروی ۲۰۶ حامل مواد مخدر در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه خودرو را متوقف و رانندگان دو خودرو دستگیر و یکی از راننده‌ها به دلیل تاریک بودن هوا و کوهستانی بودن منطقه اقدام به فرار کرد که تلاش برای دستگیری او ادامه دارد. مأموران در بازرسی از هر سه خودرو ۱۸۹ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر دو راننده خودروها تحویل مرجع قضائی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز