خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رییس قوه قضائیه:

رئیس دادگستری شهرستان گچساران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۵۳

رضا غریب پور جهان آباد، در حکمی از سوی آیت اله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، به عنوان رئیس دادگستری شهرستان گچساران منصوب شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در این آیین که در  شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برگزار شد، گفت: قضاوت، پیشانی جامعه اسلامی است، جایگاه قضاوت جایگاهی رفیع و خطیر است و همین نمایش عدالت در دستگاه قضایی است که حاکمیت اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد.

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی افزود: دستگاه قضایی می بایست امنیت را در تمام ابعاد زندگی مردم فراهم سازد و در امور محوله و رسالتی که بر عهده دارد به خوبی عمل کند.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخورد با مجرمین بیان کرد: در سطح استان هیچ مجرمی از زیر ذره بین دادگستری، پنهان نمی ماند و مردم خود مشاهده کردند که سارقان مسلح در کمترین فرصت شناسایی و دستگیر شدند.

مزارعی با تشکر از میشان رئیس سابق دادگستری گچساران در «صدور آراء کیفری یک» در گچساران و نیز شتاب در خدمت رسانی به مردم و تسریع در امور قضایی خواستار پیگیری همین رویه توسط رییس جدید دادگستری این شهرستان شد.

 رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت اقتصادی در جامعه بستگی به نوع مدیریت اقتصادی دارد، بر همین اساس مدیران باید در میدان اقتصادی با بررسی قیمت اقلام اساسی مردم در مغازه و فروشگاهها راکنترل کنند.

وی با بر اینکه دستگاه قضایی صلاحیت و اقتدارش را در هر شرایط حفظ کند، تأکید کرد: مسوولان قضایی استان از ظرفیت ریش سفیدان برای کاهش ورودی به حوزه های قضایی استفاده کنند.

در این مراسم رضا میشان؛ رییس سابق دادگستری شهرستان گچساران گفت: قضاوت با سختی و دشواری زیاد همراه است و این مسؤولیت برای هر کسی سنگین است.

وی گفت: ورودی و ازدیاد پرونده ها هیچگونه ارتباطی به دستگاه قضایی ندارد زیرا ما تنها مرجع رسیدگی هستیم و تمام ناکارآمدی های جامعه در دستگاه قضایی دیده می‌شود.

میشان اظهار کرد: حکم اختلاس بانک تجارت گچساران پس از قطعیت در دیوان عالی کشور در حال اجراست.

وی با خوشحالی از این موضوع که یک سوم دوره خدمتی  قضایی اش را در گچساران و خدمت به مردم این دیار گذرانده گفت: با وجود قومیتهای مختلف در شهرستان و با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت خوبی در شهرستان برقرار است.

در ادامه رضا غریبپور رییس جدید دادگستری گچساران هم گفت: سراغ کسانی خواهیم رفت که قصد دارند امنیت مردم را خدشه دار کنند و اجازه نمی دهیم که اراذل، امنیت مردم را به سخره بگیرند.

وی گفت: در زمینه اطاله دادرسی، پرونده های مسن و اجرای احکام تلاشها را بیشتر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز