خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تصمیمی برای تغییران مدیران آموزش و پرورش استان نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۶۶

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر تغییر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام را رد کرد.

اردشیر یاری در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: آموزش و پرورش شهرستان چرام یکی از موفق ترین ادارات زیر مجموعه اداره کل بوده و تغییر مدیر این شهرستان به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سایر نواحی در مدیریت‌ها تغییری ایجاد خواهد شد یا خیر ؟ اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تغییر هیچ کدام از مدیران شهرستانی خود ندارد و مدیران آموزش و پرورش هشت شهرستان استان با تمام توان در حال خدمت به دانش آموزان عزیز استان هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر کمبود نیمکت در دبیرستان پسرانه فرهنگیان یاسوج را رد یا تایید نکرد و گفت: تا کنون گزارشی در این خصوص به اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع نشده است.

یاری با بیان اینکه آموزش و پرورش در ابتدای هر سال تحصیلی بخشی از اقلام و ملزومات مورد نیاز مدارس را در اختیار آنها قرار می دهد، گفت: مدارس فرهنگیان چون از دانش آموزان شهریه دریافت می کنند می بایست مدیران آنها در صورت کمبود وسایل و ملزومات نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اطلاعی از صحت و سقم این خبر ندارد، اظهارداشت: امروز از این مدرسه بازدید خواهم کرد و در صورت درست بودن این خبر ضمن برخورد با مدیر آن ، در اسرع وقت این کمبود را برطرف خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز