خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد ؛

اجرای 55 طرح تحول سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۴۹

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۵۵ طرح از طرح های مربوط به تحول سلامت روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، امین‌الله بابویی درحاشیه مراسم افتتاح مرکز بهداشت روستای توت نده سادات محمدی شهرستان دنا که با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهارداشت:اعتبار هزینه شده برای این طرحها بیش از 530 میلیون تومان است.

وی ظرفیت خدمات‌رسانی این طرحها را برای سه هزار نفر در دهستان سادات محمودی دنا ذکر و خاطرنشان کرد: زمین این مرکز با مساحت ۴۰۵ متر مربع توسط یک خیر اهدا شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تقدیر از این خیر و پیمانکار پروژه، ادامه داد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۵ طرح در تمامی شهرستان های استان در دستور کار قرار داده ایم.

بابویی گفت: از مجموع ۵۵ طرح ۲۷ طرح افتتاح شده و مابقی این طرحها نیز تا پایان سال‌جاری به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه وزارت بهداشت همکاری مشترک دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز