خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مسئولان استانی؛

اولین پروژه هفته دولت در یاسوج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۵۰

با حضور استاندار و مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، اولین پروژه هفته دولت در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ساعاتی پیش با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار،جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار، مجتبی مرادی مشاور و مدیرکل دفتر استاندار، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی رئیس‌سازمان جهادکشاورزی استان،حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسوولان شهرستانی دیگر، گلخانه تولیدی گل رز هلندی در روستای نرگاه یاسوج به بهره‌برداری رسید.

الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد سطح زیرکشت در این گلخانه را یک هکتار عنوان و اظهارداشت:‌ این زمین به زیر کشت گل آکستوریا رفته و زیربنای آن نیز پنج هزار و 200 مترمربع است.

وی گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دریافت 20 میلیارد ریال تسهیلات احداث شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سهم آورده سرمایه گذار در این گلخانه را 24 میلیارد ریال ذکرکرد.

تاج الدینی افزود: حدود 46 هکتار گلخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 17 هکتار آن زیر کشت گل رز است و 20 میلیون تن گل شاخه بریده در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز