خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده واحدهای صنعتی از آب شرب سالم ممنوع است

کد خبر : ۶۵۸۹۳۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد واحدهای صنعتی از چاه‌های آب شرب استفاده نکنند زیرا موجب کاهش سطح آب سفره‌های زیرزمینی و بروز زلزله می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: همه ما شرایط کنونی آب و نگرانی های مردمی را می دانیم و باید بفکر روزها و ماهها و سالهای آینده باشیم.

وی گفت: بدون شک در سالهای آینده درصورت ادامه روند کاهش بارشها مشکلات کمی و نبود آب شرب و کشاورزی  نگران کننده تر خواهد شد که می طلبد از هم اکنون تدابیر ویژه برای صرفه جویی در حوزه آب اندیشیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واحدهای صنعتی در این استان از مصرف آب شرب بالایی هستند، اظهارداشت: استفاده از آب شرب برای واحدهای صنعتی در این استان ممنوع است.

احمدیگفت: نظارتها در این ارتباط بایستی نسبت به گذشته بیشتر و از مصرف واحدهای صنعتی از آب شرب جلوگیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ادارات اراده جدی برای بارگذاری اطلاعات خود در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند و همچنین در زمینه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی همت به خرج دهند.

احمدی گفت: اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راهکار اصلی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرگونه اختصاص اعتبار به  ادارات استان منوط به نام‌نویسی در این سامانه و بارگذاری اطلاعات در زمینه طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

احمدی با تاکید بر اینکه عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی راسخ و جدی است، خاطرنشانکرد: ادارات برای بارگذاری اطلاعات طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دو هفته مهلت دارند و با نهادهایی که در این زمینه کوتاهی کنند به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: هر دو موضوع بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه  و بودجه کشور و همچنین واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی با جدیت در کشور و به تبع در استان پیگیری می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه  و بودجه اولویت با طرح‌های ملی است، یادآورشد: در این صورت می‌توان برای اجرای آنها از ظرفیت پیمانکاران و سرمایه‌گذاران غیربومی استفاده کرد.

وی خواستار جذب سرمایه گذاران از سوی مدیران اجرایی استان به صورت خودجوش و با هدف توسعه استان شد و تصریح کرد: بحث واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی در قالب اقتصاد مقاومتی یک فرصت و بستر مناسبی است که باید از آن به صورت بهینه استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات به طور مستمر نسبت به گزارش‌دهی در مورد واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و همچنین بارگذاری اطلاعات در سامانه سازمان برنامه بودجه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز