خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مطرح کرد:

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد/ بنگاه‌های اقتصادی در شهرک‌های صنعتی زمین‌گیر شده اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۹۴

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از واگذاری بورس تحصیلی و کمک های تحصیلی به دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جبار کیانی‌پور در آیین تکریم و الگوسازی از وحید گرجی کارآفرین برتر در حوزه گیاهان دارویی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن همایش‌های اتاق یاسوج برگزارشد، اظهارداشت: اعطای بورس تحصیلی و کمک‌های تحصیلی به دانشگاه‌ها از مهم‌ترین مفاد تفاهم‌نامه‌های اتاق بازرگانی یاسوج با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است.

وی با بیان اینکه امروز ما در استان کهگیلیویه و بویراحمد شاهد تحولات بسیار زیبایی در حوزه صنعت و دانشگاه هستیم، خاطرنشان کرد: بدون‌شک این روزها در استان روزهای تاریخی خواهد بود زیرا جرقه ارتباط صنعت و دانشگاه این روزها زده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: استراتژی اتاق بازرگانی در سراسر کشور این است که رویکرد جدیدی را برای پیوند دانشگاه و صنعت تعریف کند رویکردی که سال‌های سال صنعت و کشاورزی ما به واسطه نبودش آسیب دیده است.

بنگاه های اقتصادی در شهرک های صنعتی زمین گیر شده اند

کیانیپور گفت: ما در حوزه صنعت، بازرگانی و کشاورزی به این باور رسیده‌ایم که باید صنعت درون دانشگاه باشد و این باور حاصل مطالعات فراوان و استفاده از ظرفیت‌های بین المللی است.

وی افزود: ما وقتی به اقتصاد کشوری مانند ترکیه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که عناصر توانمند از درون دانشگاه‌ها به واحد‌های صنعتی ورود پیدا کرده‌اند که ما امروز آثار نبود این ارتباط را در زمین‌گیرشدن بنگاه‌های اقتصادی در شهرک‌های صنعتی خود می‌بینیم.

کیانی پور با بیان اینکه همه تلاش ما برای حضور قدرتمند در عرصه بین‌المللی است، اظهارداشت: امروز کارخانجات زرد بند و سینره به عنوان برندهای داروهای گیاهی این استان در سطح کشور زبانزد بوده که این افتخار حاصل تلاش نخبگان ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز