خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرعامل توانیر:

جذب و بکارگیری نیروی انسانی تابع عدالت باشد/ مدیران از پاسخگویی خسته نشوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۳۰

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر تاکیدکرد:جذب و بکارگیری نیروی انسانی باید تابع عدالت باشد و فراخوان های مرتبط نیز به نحو شایسته ای اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کرم رضایی در نشستی با مدیرعامل و مسئولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج باتاکید بر جذب و به‌کارگیری بر محور عدالت،اظهارداشت: با اجرای عدالت می توان بهترین نیروها را برای مجموعه کاری جذب کرد.

وی گفت: مدیران مجموعه شرکت‌ها باید بطور مستمر پاسخگوی مراجعه کنندگان بوده و از این پاسخگوی ها هم خسته نشوند.

وی به روز بودن پرسنل با ارائه آموزش های لازم را از ضروریات یک سیستم اداری ذکر و یادآورشد: در حوزه منابع انسانی نباید بسته باشد و همواره پاسخگوی مراجعه کنندگان بویژه پرسنل اداری باشد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر گفت: حفظ کرامت انسانی و ارتقای معیشت کارکنان از مهم‌ترین مشخصه‌ها برای مدیران باید باشد چون باید در آن دنیا پاسخگوی عملکردهای امروزی خود باشیم.

رضایی تاکیدکرد که شفافیت در حوزه مدیریتی می تواند کمک فراوانی به مدیران کرده و در این راستا شرکت توانیر کوتاهی از خود نشان نداده است.

به گزارش ایلنا، کرم‌رضایی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر به همراه جمعی از مدیران ارشد توانیر سفر یک‌روزه ای به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز