خبرگزاری کار ایران

امروز رخ داد ؛

تعطیلی ادارات بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل افزایش دما

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۶۱

مدیر برق ناحیه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی امروز ادارات این شهرستان به دلیل افزایش بی‌سابقه دما خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عبدالقاسم کوثری گفت: به درخواست برق ناحیه بهمئی به دلیل بالارفتن بی سابقه دما، افزایش نگران کننده مصرف برق و وجود برخی مشکلات احتمالی دیگر در این شهرستان از فرمانداری درخواست تعطیلی ادارات دولتی را کردیم.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان بهمئی نیز با درخواستی تعطیلی ادارات این شهرستان موافقت کرده ، اظهارداشت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی شهرستان بهمئی نیز برای تعطیلی ادارات صورت گرفته است.

مدیربرق ناحیه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ادارات دولتی در این شهرستان از ساعت 12 امروز تعطیل خواهند بود.

کوثری، میزان دمای هوا در شهرستان بهمئی در ساعات اولیه امروز را حدود 46 درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان و خاطرنشان کرد: این دما در پیک بار به بیش از این میزان می‌رسد.

وی گفت: به دلیل افزایش بی سابقه دما و همچنین روند نگران کننده مصرف برق در شهرستان بهمئی ساعات کار در ادارات دولتی براساس تصمیم استانی از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 13:30 دقیقه اعلام شده بوده که اکنون دمای هوا شرایط نگران کننده تری را به وجود آورده است.

مدیربرق ناحیه بهمئی دراستان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکان برق در این شهرستان بیش از 13 هزار مشترک عنوان است که حدود 87 درصد آن خانگی هستند.

بهمئی از  شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود 280 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز