خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

روزهای پنجشنبه و جمعه خاموشی‌ها اعمال نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۶۱

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) در این استان شاهد اجرای برنامه اضطراری در پیک بار برق نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمود مشکل‌گشا در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خاموشی‌های اعمال شده جهت مدیریت اضطراری در پیک بار برق این استان بدلیل تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان های ششگانه گرمسیری این استان و استان های همجوار، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اجرا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پیک بار مصرفی برق در این روزها کاهش می‌یابد، اظهار داشت: نیازی به اعمال خاموشی براساس مدیریت اضطراری پیک بار برق در این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال قطع و وصل برق پمپاژهای کشاورزی دیماندی درصورت نیاز وجود دارد.

مشکل‌گشا افزود: ‌اگر قرار باشد خاموشی با برنامه جهت انجام تعمیرات بر روی شبکه‌های توزیع برق در این استان در روزهای پایانی هفته جاری انجام گیرد با اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی از اعمال خاموشی مدیریت شده جهت مدیریت اضطراری در پیک بار برق مصرفی مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد طی روز شنبه هفته آینده خبرداد.

این کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ لیست خاموشی های اعمال شده در هفته آینده نیز در زمان مقرر اطلاع رسانی می شود.

مشکل‌گشا به مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد مشترکین از استفاده  همزمان وسایل پرمصرف برقی در ساعات پیک بار از ساعات 12 تا 16 و 19 تا 23 خودداری کنند.

وی گفت: مشترکینی که دارای کولرهای گازی هستند درجه ترموستات را بین درجه های 23 تا 25 تنظیم کرده و درب های اتاق ها را بسته تا مصرف برق این وسیله پرمصرف مدیریت شود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکینی که دارای کولرهای آبی هستند نیز درجه کولرهای خود را برروی دور آهسته تنظیم کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، 250 هزار اشتراک برق دراین استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز