خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرعامل برق استان مطرح شد؛

آمادگی بسیج برای کاهش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۱۲

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل برق استان بر آمادگی خود در جهت کاهش مصرف برق و اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در تابستان امسال تاکید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گهگیلویه و بویراحمد، داریوش مثنوی در نشست مشترک جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان با مدیرعامل، قائم مقام و جمعی از مدیران ستادی این شرکت در یاسوج گفت:‌ ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی جهت پیشبرد اهداف توسعه ای هر سیستمی بر همگان مشخص و همه ما می‌دانیم که در حوزه مدیریت مصرف بایستی باتمام توان بفکر ارائه برنامه های فرهنگی باهدف کاهش مصرف انرژی باشیم.

وی با بیان تشریح موقعیت جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد و سخت گذربودن اغلب مناطق آن، خاطرنشان کرد: این استان شرایط خاص جغرافیایی دارد که خدمات رسانی به نقاط مختلف آن بویژه مناطق روستایی کاری سخت و طاقت فرسا بوده اما شرکت های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع نیروی برق بخوبی در خدمات رسانی به آنان سربلند و موفق بوده است.

این فرمانده سپاهی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ سپاه پاسداران نیز همانند سایر دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان، خدمت به محرومین و نیازمندان را در سرلوحه برنامه های خود قرارداده و برخود فرض می داند در این بین از هیچ کوششی دریغ نکند و همواره همکار و همراه این دستگاهها و شرکت ها باشد.

مثنوی با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو بویژه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه ساله اخیر گام های موثری را در جهت محرومیت زدایی در حوزه برقرسانی به مناطق مختلف این استان داشته که جای تقدیر دارد، اظهارداشت: مجموعه بسیج و سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای هرگونه همکاری در حوزه های زیرساختی و فرهنگی را با شرکت توزیع نیروی برق دارد.

وی گفت: وظیفه خود می‌دانیم که برای رضایتمندی مردم در حوزه های مختلف با دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان همکاری و بسیج هم بسیجی وار در عرصه های مختلف حضور خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرد و اظهارداشت: بسیج در حوزه مدیریت مصرف برق آمادگی کامل برای هرگونه همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق این استان دارد.

مثنوی افزود: ایران در دنیا از کشورهای پرمصرف انرژی محسوب می شود و متاسفانه اکنون با مشکلاتی در این حوزه نیز مواجه هستیم که اگر از ظرفیت های موجود بنحو شایسته ای استفاده شود امکان صادرات انرژی به کشورهای همسایه نیز وجود دارد.

وی با بیان سپاه پاسداران وظیفه خود می داند در تمامی شرایط و برای صیانت از این مرز و بوم حضور مقتدرانه و فعالی داشته باشد، تصریح کرد: سپاه پاسداران هرزمان نیاز به دفاع از کیان ایران اسلامی باشد در کنار نیروی انتظامی خواهد بود و هرگاه نیاز به ساخت بیمارستان و راه و مدرسه باشد هم به امر جهادی خود می پردازد.

این فرمانده سپاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی 350 میلیون تومان به اداره کل اوقاف این استان از سوی سپاه پاسداران جهت بازسازی و مرمت برخی مساجد تخصیص داده می شود و هم اکنون درحال اتمام پروژه های عمرانی دیگر در مناطق مختلف استان هستیم.

مثنوی از ساخت 100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه پاسداران این استان خبرداد و تصریح کرد:‌ حدود 28 میلیارد تومان برای ساخت این واحدها تخصیص و امیدواریم در سال های آینده شاهد افزایش ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان استان از سوی سپاه پاسداران باشیم.

وی گفت: در بحث بهداشت و درمان نیز، سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد با کمک بنیاد تعاون اقدام به ساخت و تجهیز درمانگاههای بسیج در مناطق نیازمند نموده و تاکنون 2 درمانگاه آن را افتتاح و ساخت سایر درمانگاهها را در دستورکار قرارداده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت بیمارستان 32 تختخوابی سپاه پاسداران این استان در یاسوج، ادامه داد: برای نخستین بار بیمارستانی توسط سپاه پاسداران در این استان ساخته که درتلاشیم این بیمارستان بزودی به بهره برداری برسد.

مثنوی تاکیدکرد که بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای تحقق اهداف برنامه های مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق این استان را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از همکاری و تعامل بسیج و سپاه پاسداران با این شرکت تقدیر و اظهارامیدواری کرد برای رفع محرومیت ها در این استان، این همکاری و تعامل شدت بیشتری بخود بگیرد.

داود راهزادی گفت: سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از نیروهای توانمند علمی فعالیت های خود را اجرایی و ازاینکه در کنار مجموعه شرکت توزیع نیروی برق این استان همواره مشارکت فعال داشته است خوشحال و خوشنود هستیم.

وی با بیان اینکه مشارکت دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی ضروری تر از گذشته بنظر می رسد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران استان بطور شایسته ای در این مشارکت ها دخالت داشته و تلاش قابل ستودنی برای رفع محرومیت ها در مناطق محروم استان از خود نشان داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز در دنیا از برق بعنوان یک کالای اقتصادی استراتژیک یاد می شود و باید بپذیریم که این کالا به یک کالای زیرساختی تبدیل شده است.

راهزادی با اشاره به فواید برق در دنیا، اظهارداشت: در سال 93 و همزمان با شروع مدیریت جدید، طرح جهادی کاهش نرخ تلفات انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع که به آمارهای خوب و قابل تقدیری با همکاری مشترکین برق دست یافته ایم.

وی گفت: نگرش نسبت به مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده و اغلب مشترکین قائل به کاهش مصرف برق بوده که البته از مشترکین برق در این استان مصرانه می خواهیم در پیک بار تابستان امسال نهایت صرفه جویی را از خود نشان دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه نیازمند همراهی تمامی مشترکین برق در این استان برای صرفه جویی در مصرف برق هستیم، یادآورشد:‌ سپاه پاسداران استان همواره در کنار مجموعه برق بوده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

راهزادی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد باید برای انجام و اجرای پروژه های عام المنفعه باهمدیگر همکاری کرده تا شاهد رفع برخی مشکلات مردم در این ارتباط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز