خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت کاهش 10 درصد مصرف برق ادارات/ مشترکین رعایت نکنند، خاموشی‌ها بابرنامه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که دستگاه‌های اجرایی، اداری، موسسات مالی و بانک ها بایستی نسبت به کاهش 10 درصدی مصرف برق در این استان اقدام فوری کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، "مهندس داود راهزادی" در نشستی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات این استان با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در تابستان امسال از سوی مشترکین برق، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، اداری، موسسات مالی و بانک‌ها بایستی میزان مصرف برق خود را در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش دهند.

وی با تشریح وضعیت کنونی روبه رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد و اظهارنگرانی خود از این روند، خاطرنشان کرد: کاهش 10 درصد مصرف برق در تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداری، موسسات مالی و بانک ها در کنار سایر مشترکین برق یک ضرورت انکارناپذیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در سه ماهه تابستان سال گذشته در تعرفه های عمومی 89 هزار و 958 مگاوات بوده که در سالجاری این میزان مصرف بایستی 10 درصد کاهش پیداکند.

ضرورت کاهش 10 درصد مصرف برق ادارات/ مشترکین رعایت نکنند، خاموشی‌ها بابرنامه خواهد شد

راهزادی، تعداد مشترکین تعرفه عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد را 11 هزار و 274 مشترک عنوان و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق توسط این مشترکین در سال گذشته حدود 16 درصد میزان مصرف برق توسط تمامی مشترکین بوده است.

وی گفت: مجموع مصرف برق سال گذشته توسط مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد 569 هزار و 215 مگاوات بوده که برق مصرف شده توسط مشترکین باتعرفه عمومی 91 هزار و 74 مگاوات معادل 16 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی توسط مشترکین برق در این استان، یادآورشد: اگر مشترکین میزان مصرف برق خود را در این استان مدیریت نکنند بدون شک خاموشی های بابرنامه شروع خواهد شد.

راهزادی افزود: براساس دستورالعمل وزارت کشور، دستگاههای اجرایی که اقدام به صرفه جویی 10 درصد برق خود نکنند برق آنها قطع خواهد شد و امیدواریم شاهد قطع نشدن برق دستگاه‌های اجرایی در این استان به این دلیل نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز