خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خسارت سقوط هواپیمای یاسوج ۴۲ میلیارد تومان است/ پرداخت بیمه جان‌باختگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۴۴

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان خسارات وارده سقوط هواپیمای یاسوج را ۴۲ میلیارد تومان در ۲ بخش هواپیما و بیمه جان‌باختگان عنوان کرد.

عزیز فیلی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: از مجموع ۴۲ میلیارد تومان خسارت وارده ۲۲ میلیارد تومان برای بیمه جانباختگان و ۲۰ میلیاردتومان دیگر مربوط به بیمه هواپیمای این سانحه است.

وی با بیان اینکه بیمه جانباختگان و همچنین بیمه هواپیما توسط بیمه ایران پرداخت شده و می شود، اظهارداشت: قیمت هواپیما پنج میلیون دلار که به قرار هر دلار چهارهزارتومان محاسبه شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هواپیمای سانحه هوایی یاسوج بیمه بوده و اینکه گفته می شود این هواپیما بیمه نبوده صحت ندارد.

فیلی با بیان اینکه بیمه برخی از جانباختگان این سانحه هوایی پرداخت شده و برخی در حال پرداخت است، تصریح کرد: ابتدای پرداخت بیمه جانباختگان مشکلی ایجاد شد اما الان حل شده است.

وی گفت: خانواده های جانباختگان باید به شرکت هواپیمایی آسمان مراجعه تا کارهای اداری برای دریافت بیمه انجام شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود : کشور فرانسه نقشی در پرداخت بیمه ندارد و تنها فروشنده هواپیما به ایران بوده است.

فیلی، بیمه هر جانباخته سانحه هوایی یاسوج را حدود ۲۷۰ میلیون تومان ذکر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ۶۶ مسافر و خدمه در روز ۲۹ بهمن ماه سال گذشته در ارتفاعات دنا بدلیل سقوط هواپیمایی ATR آسمان جان باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز