خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فعالیت زودهنگام انتخاباتی شرعا و قانونا خلاف است/ نامزدها باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۲۷

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه فعالیت های زودهنگام انتخاباتی براساس قانون و شرع خلاف است، اظهارداشت: براساس قانون هرگونه فعالیت پیش از انتخابات خلاف است.

حجت الاسلام صفدر پناهی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: اگر مدیری با استفاده از امکانات دولتی فعالیت انتخاباتی پیش از موعد بکند از چند منظر تخلف کرده و باید مسئولان نظارتی از ادامه فعالیت چنین مدیرانی جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیری قصد نامزدشدن در انتخابات پیش رو را دارد نباید از موقعیت مدیریتی و امکانات دولتی بهره ببرد، خاطرنشان کرد:‌ البته اگر این دسته مدیران بخواهند نامزد انتخاباتی شوند نباید در مسئولیت های مدیریتی ماندگار باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ مدیر نباید از موقعیت مدیریتی سوء استفاده کرده و از امکانات دولتی بهره برداری سیاسی کند.

پناهی با بیان اینکه مدیر در نظام اسلامی باید تابع قانون نظام باشد، یادآور شد: درخواست ما از مدیران این است که به قانون احترام گذاشته و تابع قانون باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را مهمترین هدف جریانات سیاسی دانست و اظهار داشت: تمامی جریانات سیاسی باید برای توسعه استان همگام شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی جریانات سیاسی باید برای توسعه استان فکری کنند و توسعه استان را اولویت نخست خود بدانند.

پناهی از تمامی جریانات سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه در این استان از هم اکنون نشست هایی را برگزار کنند.

وی افزود: ما نیز آمادگی حضور در نشست های توسعه ای و نشست‌های مرتبط با انتخابات آینده را داشته تا بتوانیم انتخاباتی بدون حاشیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است در نشست های انتخاباتی باید موضوعاتی چون پرداخت پول و خرید آرا و بحث طایفه گرایی مورد بررسی قرار گیرد.

پناهی گفت: باید نشست های تعقل گرایی مرتبط با برگزاری انتخاباتی سالم از هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور تمامی نمایندگان جریانات سیاسی برگزار شود.

وی با حساس خواندن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ به نظر می رسد برگزاری نشست های مشورتی با مصوبات مشترک برای انتخابات آینده استان ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز