خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

تحویل پیکر 12 جانباخته دیگر سانحه هوایی یاسوج/ تعداد اجساد تحویلی به 55 نفر رسید/ اثری از پیکر سیادتی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۹۰

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحویل دادن 12 جسد از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در هفته جاری خبرداد.

عزیز فیلی " دقایقی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان هفته جاری 12 جسد تحویل خانواده های جانباختگان سانحه هوایی یاسوج می شود.

وی با بیان اینکه با تحویل این اجساد، شمار اجساد تحویلی به خانواده ها به 55 نفر می رسد، اظهارداشت: تلاش ها برای تکمیل اجساد سایر مسافران و خدمه های سانحه هوایی یاسوج همچنان ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون تیم های جستجوگر درحال پیداکردن پیکرها و بقایای اجساد سانحه هوایی یاسوج هستند.

فیلی از پیدانشدن پیکر و بقایای آخرین جسد جانباخته هوایی یاسوج هم خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون هیچ اثر و نشانه ای از مرحوم " سیادتی " یافت نشده است.

وی گفت: برخی پیکرها به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شده و امیدواریم در بین این پیکرها، پیکر این جانباخته نیز پیدا شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمای ATR یاسوج که در روز 29 بهمن ماه 1396 از فرودگاه تهران به سمت یاسوج به پرواز درآمده بود در ارتفاعات دنا سقوط و متاسفانه 66 مسافر و خدمه در این سانحه هوایی جان باختند.

با گذشت نزدیک به چهارماه از سقوط آن هوپیما، تلاش ها برای پیداکردن اجساد این سانحه هوایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز