خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور:

فریاد آزادی قدس در گچساران طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۰۴

هزاران نفر از مردم ولایتمدار گچساران با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر اتحاد مستضعفان جهان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از گچساران، مردم گچساران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با تجدید بیعت با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر حضور همیشگی خود در صحنه را فریادی ظالم‌ستیزانه برآوردند و بر سر استکبار فرود آوردند.

راهپیمایی روز قدس در گچساران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، روحانیت، پیر و جوان و زن و مرد، بار دیگر نشان داد مردم ولایتمدار این خطه هرگز صحنه دفاع از مظلوم را که یکی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خالی نخواهند گذاشت.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس با محکوم کردن جنایات سفاکانه رژیم صهیونیستی، بار دیگر در دفاع از مردم مسلمان و مظلوم منطقه، بر حرکت آزادیخواهانه ملت یمن تاکید کردند و ظلم و جفای موجود در منطقه را توطئه‌‌‌‌ای دژخیمانه از سوی نظام های سلطه دانستند و آن را محکوم کردند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران از جلوی مسجد شهیدان به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان شاهد حضور مردم انقلابی بود که با در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین ویمن و نیز اعلام اطاعت از منویات مقام معظم انقلاب در روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است را اعلام می دارند.

مسیر پایانی راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گچساران به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان ختم شد تا با قرائت قطعنامه روز جهانی قدس به عنوان برگ زرینی از حماسه حضور مردم شریف و انقلابی این شهرستان در تاریخ اسلام و ایران ثبت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز