خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت اهواز در روز قدس گچساران:

از تحریم‌های آمریکایی نگرانی نداریم/ برای رفع افسردگی نباید به سراغ موسیقی رفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۰۱

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: ما نگرانی نداریم از اینکه آمریکا تحریم بکند و قبلا هم تحریم‌ها بود اما شرطش این است آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند امسال را سال حمایت از کالای ایرانی معرفی کردند و همه و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش ایلنا از گچساران، حجت‌‌‌‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌‌‌زاده در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی روز جهانی قدس گفت: حضرت امام (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس و بلکه روز اسلام معرفی کردند.

وی افزود: یهودی‌‌‌‌‌ها با خباثت انگلیسی‌‌‌‌‌ها این پیر استعمار به این سرزمین آمدند و سرزمین فلسطین اول زیر سلطه انگلیسی‌‌‌‌ها بود و قبل از انگلیسی‌‌‌‌‌ها زیر نظر دولت عثمانی که بعدها انگلیسی‌‌‌ها زمینه‌‌‌ساز آوردن یهودی‌‌‌‌ها و تشکیل کشور یهودی در این منطقه شدند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: سرزمین فلسطین، سرزمین بسیار مقدسی برای ما مسلمانان و ادیان مختلفی است. انگلیسی‌‌‌ها، یهودی‌‌‌ها را از کشورهای مختلف در سال ۱۹۴۸ میلادی آوردند و در دل این سرزمین جا دادند و یک رژیم غاصب را تشکیل دادند.

حسن‌‌‌زاده اضافه کرد: نزدیک به ۷۰ سال که می‌‌‌گذرد این رژیم صهیونیستی بجز جنایت و درندگی چیزی دیگری نداشته است و رژیم صهیونیستی کشوری است که رسما شکنجه در این کشور قانونی است.

وی ادامه داد: فلسطینی‌‌‌ها را از خانه‌‌‌‌‌هایشان بیرون کردند و هر کجا که جنایتی باشد اسرائیلی‌‌‌‌‌‌ها هم وجود دارند و آخرین مورد را که همه ما شاهد هستیم و هیچ کس در دنیا نتوانست این گروه‌‌‌های داعشی و تکفیری را انکار کند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: داعش با نقشه آمریکا، کمک اسرائیل و دلارهای سعودی خبیث شکل گرفت، داعشی که نه بویی از اسلام برده است و نه بویی از انسانیت و مقام معظم رهبری چند مرتبه این مطلب را تکرار کردند که خود رئیس‌‌‌جمهور فعلی آمریکا در تبلیغات انتخاباتی‌‌‌اش صریحا اعلام کرد که داعشی‌‌‌ها را ما به وجود آوردیم.

حسن‌زاده اضافه کرد: با تشکیل داعش می‌‌‌‌خواستند یک اسلام‌‌‌ستیزی و یک اسلام‌‌‌‌گریزی به وجود بیاورند و داعشی‌‌‌ها حرف‌شان این است که غیر از ما موحدی وجود ندارد. در صورتی که در سیره پیامبر (ص) و در طول ۲۳ سال هیچکس را پیدا نمی‌‌‌کند حتی یک مورد که پیامبر دستور داده باشد زن، بچه و خود مشرکان را به صورت ناگهانی و به صورت ترور از بین ببرد.

کمک ایران و فتوای آیت الله سیستانی سبب شکست داعش در سوریه بود 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ما تصمیم‌شان این بود که جلوی سقوط بغداد و دمشق را بگیرند و این اراده را نظام اسلامی داشت و وارد میدان شد و اگر کمک جمهوری اسلامی و رزمندگان ما و مدافعان حرم نیز فتوای مرجعیت آیت‌‌الله سیستانی نبود، دمشق و سوریه را گرفته بودند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: تمام نقشه‌‌‌های صیهونیست‌‌‌ها و آمریکایی در سوریه و عراق به هم خورد، بخشی از تحریم‌‌‌هایی که علیه ما دارند تحریم‌‌‌های حقوق‌‌‌بشر و آزادی است و آمریکایی‌‌‌ها از ما می‌‌‌خواهند که همجنس‌‌‌گرایی در این کشور آزاد باشد و منجلابی را که در اروپا و غرب درست کرده‌‌‌اند را می‌‌خواهند در این کشور هم ایجاد کنند.

آمریکایی ها از ما می‌خواهند همجنسگرایی را در ایران آزاد کنیم

حسن‌زاده اضافه کرد: آزادی در حقوق‌‌‌بشر آمریکایی یعنی هرزگی و همین‌‌‌هایی که دم از حقوق‌‌بشر می‌‌‌زنند، ترجیح دادند که داعشی‌‌‌ها بیایند بغداد را بگیرند اما همین بغداد دست کسانی که با رای مردم سرکار آمده‌‌‌اند، نباشد.

وی ادامه داد: حقوق‌‌‌بشر آمریکایی این است که هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس می‌‌‌‌زند و جنایت بالاتر از این به فرمانده این ناو هم مدال شجاعت می‌‌‌دهند کسی بیاید ما را توجیه کند این چه نوع حقوق‌‌‌بشری است.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اراده جمهوری اسلامی ایران به این تعلق گرفت که این دو پایتخت دمشق و بغداد بماند و افتخار می‌‌کنیم به استقلال، اقتدار و عزت کشورمان و افتخار می‌‌‌‌کنیم که تصمیمی در این کشور از خارج از کشور تحمیل نمی‌‌‌شود.

وی افزود: کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ در این کشور تصویب شد و تصویب به یک قانون تا سال ۵۸ شد یعنی مصونیت امریکایی‌‌‌‌ها، یعنی یک فرد امریکایی در این کشور هر جنایتی انجام دهد، هیچ کس در این مملکت حق اعتراض به او را نداشت.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در میان کشورهای منطقه افتخاری برای ملت است که باید نعمت خداوند را یادآوری کنیم، در میان کشورهای منطقه لبنان از همه ضعیف‌‌‌تر بود و صهیونیست‌‌‌ها به هیچ وجه احساس خطری از طرف لبنانی‌‌‌ها نداشتند اما عزیزان حزب‌‌‌الله با الهام از رزمندگان ما آمدند و جلوی اسرائیلی‌‌‌ها را گرفتند و در جنگ ۳۳ روزه اولین شکست را به صهیونیست‌‌‌ها تحمیل کردند و افسانه شکست‌‌‌ناپذیری اسرائیل به پایان رسیده است.

حسن‌زاده افزود: امروز دشمنان آنچه که هدف قرار داده‌‌‌اند، مسائل اقتصادی است و در بحث تحریم‌‌‌ها بسیار اصرار دارند و اخیرا هم خروج آمریکا از برجام و سفر نخست‌‌‌وزیر اسرائیل و ملاقات با سران سه کشور اروپایی برای اینکه آنها از برجام هم خارج شوند را مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: مسئولان زمینه‌‌‌ها و زیرساخت‌‌‌ها را برای تولید داخل فراهم کنند و مهمترین معضلی که ما در داخل کشور داریم بیکاری است و بالاتر از این معظل نداریم و بیکاری با شعار کاذب بدست نمی آید و باید سراغ تولید با تکیه برتوان داخل برویم وکالای ایرانی مصرف شود.

برای رفع افسردگی نباید به سراغ موسیقی رفت

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در زمینه فرهنگی دشمنان عفت و پاکدامنی و غیرت ما را در فضای مجازی هدف قرار داده‌‌‌اند و الان حتی در درون خانه‌‌‌ها هم این امنیت را نداریم و آنچه که ما باید داشته باشیم این است که عفت و پاکدامنی در جامعه ریشه‌‌‌هایش تقویت بشود.

حسن‌زاده افزود: زمینه‌‌‌های عفت را برای مردم فراهم کنیم اینکه آمار طلاق و اعتیاد در جامعه ما بالا باشد و خدا ناکرده مسئله افسردگی پیش بیاید و مسئله افسردگی راهش هم این نیست به سراغ موسیقی و کنسرت برویم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نقشه‌‌‌های شوم دشمنان ناامید کردن مردم از آینده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم، مقام معظم رهبری می‌‌فرمایند آینده روشن‌‌‌تر از گذشته است اما شرطش همدلی، وحدت، صمیمیت و اخوت در جامعه است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمنانی که در مقابل ما با هم متحد هستند ما هم باید در داخل با هم متحد و منسجم باشیم و مسئولان با مردم صادق و شفاف باشند و این همه شایعات را توجه نکنیم و تذکرات را باید به مسولان بدهیم و ولایت‌‌‌پذیری و تبعیت از امر ولایت را به جد مد نظر داشته باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز