خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد:

زندا‌نها جوابگوی زندانیان عمد نیست/ آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۲۵

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد در یاسوج خبرداد و گفت: ماندن زندانیان جرایم غیر عمد در زندان علاوه بر خانواده آنها بر جامعه نیز تاثیرات منفی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری در آیین آزادسازی 12 زندانی جرائم غیرعمد در یاسوج افزود: افزایش جمعیت کیفری زندان ها از جمله مشکلات ماندن زندانیان جرایم غیر عمد در زندان است. 
 
وی با بیان اینکه فضای موجود زندا‌نها به طور کامل جوابگوی زندانیان عمد نیست، اظهارداشت: این در حالی است که جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد نیز به آنها هم افزوده شده است.
 
مدیرکل زندانها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ قرار گرفتن زندانیان جرایم غیر عمد در کنار زندانیان جرایم عمدی بد آموزی هایی به همراه دارد که دست های سخاوتمندانه خیرین و نیکوکاران برای کمک به اینگونه افراد می تواند از آسیب های درون و برون زندان جلوگیری کند.

 

 دراین آئین حدود ۱۶۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد استان کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و همزمان با این جشن، آئین آزادسازی ۱۲ نفر از زندانیان نیز برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز