خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران در نشست مسئولان محلی:

سد چم شیر گچساران نیمه فعال است/ معوقات کارگران آنها را با مشکلات جدی مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۴۰

فرماندار گچساران از نیمه فعال بودن پروژه ملی سد چم شیر در این شهرستان اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: متاسفانه بدلیل تخصیص نیافتن اعتبارات، پروژه سد چم شیر گچساران هم اکنون نیمه فعال است.

به گزارش ایلنا از گچساران،عبدالرحیم رحیمی در نشستی با مسئولان محلی این شهرستان در محل فرمانداری گفت:متاسفانه اعتبارات پروژه سدچم شیر گچساران تخصیص نیافته و از سویی معوقات شش ماهه این پروژه نیز پرداخت نشده است.

وی مبلغ ریالی معوقات شش ماهه این پروژه را 300 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ماهیانه بایستی 50میلیون ریال پرداخت می شد تا این معوقات ایجاد نمی شد اما متاسفانه اعتبارات تخصیص نیافته و اکنون کارگران با مطالبات 300 میلیارد ریالی مواجه هستند.

فرماندار گچساران افزود: اگر تمام اعتبارات به موقع تخصیص داده شود آبگیری سد چم شیر این شهرستان تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

کارگران بدون پول و مصالح کار می‌کنند

رحیمی تاکیدکرد کارگران سدچم شیر شهرستان گچساران اکنون بدون پول و مصالح ساختمانی درحال کار هستند.

فرماندار گچساران گفت: اگر 50 میلیارد تومان بصورت یکجا به پروژه تزریق شود تمامی معوقات پرداخت و بدهی ها پرداخت خواهد شد.

وی بازگشت به کار 450 کارگر سدچم شیر هم خبرداد و اظهارداشت: قبل از عید امسال تعدادی از کارگران این سد بطور دلخواه تسویه کرده اند.

رحیمی افزود: هشت تا 10 ماه زمان نیاز هست تا کارمفید انجام و سد چم شیر آبگیری شود و انتظار داریم اعتبار مورد نیاز سد هرچه زودتر تخصیص داده شود.

 فرماندار گچساران، اعتبار موردنیاز برای تکمیل سدچم شیر را 100 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، سدچم شیر تا پایان سال 97 آبگیری می شود.

رحیمی، زمان شروع عملیات اجرایی سدچم شیر شهرستان گچساران را سال 91 ذکر و از پیشرفت 70 درصد فیزیکی این پروژه تاکنون خبرداد.

وی گفت: سرمایه گذار چینی در اجرای این پروژه همکاری های خوبی داشته که امیدواریم داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز