خبرگزاری کار ایران

فیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا:

عملیات جستجوی قربانیان هواپیمای یاسوج متوقف نشده/ انتقال پنج نیم تنه به پزشکی قانونی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۷۶

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که عملیات جستجو برای پیداکردن بقایا و پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پایان نرسیده است.

" عزیز فیلی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیداکردن بقایا و پیکرهای جانبختگان سانحه هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا هم اکنون با تلاش 32 جستجوگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا مشخص‌نشدن تمامی اجساد جانباختگان این سانحه هوایی عملیات جستجو متوقف نمی‌شود، اظهارداشت: زمانی برای اتمام عملیات جستجو مشخص نشده و تلاش‌ها همچنان برای پیداکردن سایر پیکرها ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید به یک نتیجه نهایی دقیق برسیم تا بتوانیم عملیات جستجو را متوقف کنیم که به نظرم تا رسیدن به این نتیجه هنوز زمان زیادی وقت باقی است.

فیلی از حضور مستمر 2 بالگرد در ارتفاعات دنا برای انتقال اجساد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج خبرداد و تصریح کرد: حضور این 2 بالگرد در ارتفاعات دنا مستمر بوده و دیگر نیازی به افزودن بالگرد در ارتفاعات نیست.

تحویل پنج نیم تنه جانباختگان به پزشکی قانونی یاسوج

وی گفت: روز گذشته پنج نیم تنه جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد تا آزمایشات مرتبط برای شناسایی صاحبان اجساد صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارسال آزمایش ها به پزشکی قانونی استان فارس، تصریح کرد: منتظر پاسخ نهایی آزمایشگاه شیراز در این ارتباط هستیم.

فیلی افزود: با ارسال پاسخ آزمایشگاه فارس امکان تحویل اجساد به خانواده های آنان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمایی ATR  یاسوج با 65 مسافر و خدمه در 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط که باگذشت بیش از 102 روز ، تلاش ها برای پیداکردن و انتقال اجساد 44 نفر از آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز