خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

اجرای پنج پروژه عمده کاهش تلفات انرژی در استان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۹۳

مجری طرح کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پنج پروژه عمده کاهش تلفات انرژی در مناطق مختلف این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محسن نیکروز " به روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج پروژه عمده کاهش تلفات انرژی باهدف کاهش نرخ تلفات در پنج شهر این استان با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال طی سال گذشته اجرا شده است.

وی افزود: پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی در شهرهای یاسوج با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال ، دهدشت 13 میلیارد ریال، دوگنبدان 10 میلیارد ریال ، باشت هفت میلیارد ریال و لنده هفت میلیارد ریال اجرا شده است.

مجری طرح کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین هدف از اجرای این پروژه ها را تامین برق پایدار ، جلوگیری از نوسانات و کاهش نرخ تلفات انرژی با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

نیکروز گفت: در پنج پروژه عنوان شده 432 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف بهمراه 77دستگاه ترانسفورماتور احداث و نصب شده است.

وی از اصلاحیه 25 کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در زمان اجرای این پروژه ها هم خبرداد و خاطرنشان کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز هم اکنون در حال انجام اجرای پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی است.

مجری طرح کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ‌پیش بینی می شود در سالجاری نیز اعتباری معادل 70 میلیارد ریال برای اجرایی نمودن پروژه های جدید کاهش نرخ تلفات انرژی به این استان تخصیص داده شود.

نیکروز از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست باتوجه به گرمای زودرس و خشکسالی ها در مصرف انرژی صرفه جویی های لازم را بعمل آورند.

به گزارش ایلنا، 240 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز