خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

معتادان غیرمتجاهر بازداشت نمی شوند/دستگیری 81 معتاد در گچساران/ کشف و ضبط 220 کیلوگرم ماده مخدر

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۱۲

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت نشدن معتادان غیرمتجاهر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ سیدمحمد موسوی در گفت و گو با ایلنا از گچساران گفت: معتادان غیرمتجاهر در گچساران بازداشت نمی شوند جز اینکه مواد مخدر با خود به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر در شهرستان گچساران دستگیر و تحویل دستگاه قضایی می شوند، اظهارداشت: این معتادان سپس به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: در سال‌جاری 81 معتاد در این شهرستان دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد جهت گذراندن دوره مداوا داده شده اند.

موسوی از کشف بیش از 220 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گچساران  طی 2 ماهه گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: 10 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز در این ارتباط دستگیر و روانه زندان شده اند.

وی بیشترین مواد مخدر کشف شده را مربوط به ماده مخدر " تریاک " ذکر و یادآورشد:‌ تلاش ها برای کشف و ضبط مواد مخدر در شهرستان گچساران در سالجاری شدت بیشتری بخود می گیرد.

به گزارش ایلنا، شهرستان گچساران از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان دارای منابع عظیم نفتی و گازی است که گفته می شود یک چهارم نفت و گاز کشور از این شهرستان تولید و صادر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز