خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان گچساران مطرح کرد:

سوءظن و بدبینی عامل 50 درصد طلاق‌ها/ ارجاع روزانه چهار پرونده طلاق به بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۹۷

رئیس بهزیستی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل اصلی 50 درصد طلاق‌های صورت گرفته این شهرستان در سال گذشته سوء ظن و بدبینی بوده است.

به گزارش ایلنا از گچساران، "سیدمهران کشاورز" در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان گچساران گفت: در سال گذشته 125 پرونده طلاق در این شهرستان تشکیل که 50 درصد این پرونده ها به دلیل سوء ظن و بدبینی بوده است.

وی فضای مجازی را آسیب اجتماعی خواند و اظهار داشت: در سال گذشته آسیب های اجتماعی بسیار متفاوت شده‌اند و دخالت والدین و اعتیاد در طلاق های انجام گرفته شهرستان گچساران نقش تاثیرگذاری داشته است.

رئیس بهزیستی گچساران افزود: سوء ظن، بدبینی و اعتیاد درصد زیادی از دارندگان پرونده های طلاق که به بهزیستی این شهرستان ارجاع داد شده را تشکیل می دهند.

کشاورز با برشمردن برخی آمارهای آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران، خاطرنشان کرد: 50 درصد از پرونده های ارجاعی طلاق به بهزیستی این شهرستان مربوط به بدبینی و سوء ظن بوده و مابقی نیز مربوط به اعتیاد و دخالت والدین است.

وی از فعال‌شدن کارگروه تخصصی‌بهزیستی شهرستان گچساران با شناسایی معتمدین محلات شهری و روستایی باهدف کاهش نرخ طلاق در این شهرستان خبرداد.

روزانه بیش از چهار پرونده طلاق به بهزیستی گچساران ارجاع می شود

رئیس بهزیستی شهرستان گچساران گفت: روزانه بیش از چهار پرونده طلاق به بهزیستی این شهرستان ارجاع می شود.

کشاورز با بیان اینکه بیشترین موارد ارجاعی طلاق به بهزیستی شهرستان گچساران مربوط به دوران عقد زوجین است، اظهارداشت: توقعات مالی چشمگیر، بالارفتن خط فقر، تفاوت زندگی‌های طبقاتی، اعتیاد و دخالت والدین از مهمترین دلایل طلاق های این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز