خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو:

استاندارد مصرف انرژی در کشور وجود ندارد/ ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی

کد خبر : ۶۱۷۵۱۹

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، با بیان اینکه در کشور استاندارد مصرف وجود ندارد،گفت: صنعت آب و برق باید به مباحث فرهنگ‌سازی و تبیین روان‌شناختی و مخاطب شناسی ورود پیدا کند.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "صدیقه ببران" در دومین همایش مدیران روابط‌عمومی صنعت برق حرارتی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گفت: ما استاندار مصرف نداریم و بیش از حد مصرف می‌کنیم.
 
وی با اشاره به کمبود بارش‌ها در سطح کشور، گفت: امسال به دلیل افت بارندگی‌ها با کاهش چهار هزار مگاواتی تولید برق در نیروگاه‌های برقابی مواجه خواهیم بود.

ببران ایجاد فضای رقابتی، اشراف به حوزه رسانه‌های نوین و فضای سایبری را از ویژگی‌های مهم مدیران روابط عمومی برشمرد و گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در حوزه اطلاع رسانی از اهداف سازمانی است و این حرفه نیازمند خلافیت و نوآوری است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: بخش رسانه‌ای و افکار عمومی برای ما مهم است و باید تلاش کنیم تا اقدامات و فعالیت‌های وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش به درستی توسط رسانه‌ها منتقل شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز