خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بویراحمد مطرح کرد:

افزایش روزافزون متکدیان زن خارجی در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۲۰

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بویراحمد گفت: برخی از اتباع غیر مجاز خارجی خانم هستند و در قالب تکدی‌گری روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود که علاوه بر غیر قانونی بودن احتمال هر نوع بیماری واگیری را دارا هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بویراحمد، "‌عبدالحمید پناهی" افزود: امور اصناف، منازل و صنف‌هایی را که اتباع خارجی ساکن و مشغول به کار هستند را شناسایی و معرفی کنند.

وی با تأکید بر ممنوعیت اقامت و بکارگیری اتباع خارجی در استان و شهرستان اظهار داشت: به منظور حمایت از کارگران و استفاده از توانمندی نیروهای بومی نباید اتباع غیرمجاز در مشاغل و صنوف به کارگیری شوند.

معاون فرماندار بویراحمد با تأکید بر تبعیت از قانون تصریح کرد: ما تابع قانون هستیم و هیچکس حق ندارد در این خصوص سلیقه ای عمل کند.

پناهی گفت: ورود کارگران خارجی غیرمجاز به معنای از دست رفتن فرصت‌های شغلی است.

معاون سیاسی فرماندار با اشاره به بحث امنیتی این مسئله خاطرنشان داد: خودروهایی که اتباع غیرمجاز را حمل کنند بار اول شش ماه و بار دوم در صورت شناسایی یکسال توقیف خواهند شد.

دبیرکمیته امور اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان بویراحمد نظارت دستگاههای متولی و بخشداری‌ها را متذکر شد و گفت: برخی از اتباع غیر مجاز خارجی خانم هستند و در قالب تکدی‌گری روز به روز به تعدادشان افزوده می شود که علاوه بر غیر قانونی بودن احتمال هر نوع بیماری واگیری را دارا هستند و ضروری است هر چه سریع‌تر نسبت به جمع آوری و انتقال آنها اقدام عملی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز