خبرگزاری کار ایران

فرماندار دنا در گفت و گو با ایلنا خبر داد :

انتقال پیکرهای مسافران هواپیمای یاسوج از امروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۰۲۸

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار انتقال بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج از امروز عصر روز پانزدهم اسفندماه شروع می شود.

عباس بهشتی‌رو در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:هم اکنون 21 نیروی امدادی و کوهنورد در محل سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا در حال پیدا کردن بقایا و پیکرهای اجساد مسافران این سانحه هوایی هستند.

وی زمان انتقال پیکرهای بدست آمده  از سانحه را از عصر امروز -پانزدهم اسفندماه جاری -عنوان کرد و افزود : شرایط جوی و وزش باد در محل سقوط هواپیما به‌ گونه‌ای است که اکنون امکان انتقال بقایا و پیکرهای تازه پیداشده وجود ندارد.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ کار پیداکردن بقایا و پیکرهای مسافران این سانحه هوایی از امروز صبح با تیم هایی از شهرستان سمیرم استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و البته شب گذشته، 2 تیم سه نفره از شهرستان سمیرم اصفهان در محل سقوط هواپیما مستقر بودند.

بهشتی‌رو از حضور 21 نیروی امدادگر و کوهنورد در محل سقوط هواپیمایی یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون منتظر کاهش وزش باد در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما هستیم.

وی گفت: تیم های پشتیبانی هم اکنون آمادگی کامل برای جایگزین شدن با نیروهای مستقر در محل سقوط هواپیما را داشته و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکیدکرد  امروز هیچ بقایا و پیکری به پایین انتقال داده نشده و بطور حتم تا عصر کار انتقال بقایا و پیکرها صورت نمی گیرد و  امیدواریم امروز میزان  پیکرهای پیدا شده در محل سقوط هواپیمای یاسوج بیشتر از روزهای گذشته باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ساعت 9 و 45 دقیقه صبح روز 29 بهمن ماه امسال، هواپیمای  ART به شماره 3704 یاسوج با 66 مسافر و خدمه از صفحه رادار خارج که بعد از حدود 60 ساعت، لاشه آن در ارتفاعات دنا پیدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز