خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج:

آئین خاکسپاری شهید گمنام در آموزشکده خواهران یاسوج 30 بهمن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۶۶

همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر و پاک شهید گمنام در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج تشییع و به خاک سپرده می شود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آموزشکده فنی دختران یاسوج آمادگی کامل برای میزبانی از این شهید گمنام را دارد.

" سیده فرزانه آرامش" به خبرنگار ایلنا از یاسوج افزود: در واپسین روز بهمن و مقارن با ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم " حضرت فاطمه زهرا(س)"، آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی سرمایه های معنوی برای نظام ما محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزشکده فنی دختران یاسوج آمادگی کامل برای میزبانی از شهید گمنام را دارد و همه بی صبرانه منتظر ورود این آلاله سرخ دفاع مقدس هستیم.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج با تاکید براینکه امنیت و آسایش همه ما مرهون رشادت شرمردان و شیرزنانی است که جان های شان را عاشقانه تقدیم انقلاب اسلامی مان کردند، خاطرنشان کرد:‌ از این رو دفن شهیدان در دانشگاهها یکی از موثرترین راههای ایجاد فضای معنوی و روحانی در مراکز علمی است.

آرامش گفت: بر همین اساس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ماندگاری حماسه هشت سال دفاع مقدس و با هدف پیوند و تقویت روحیه علمی و معنوی دانشجویان، در روز سی ام بهمن ماه پیکر پاک یک آلاله سرخ دفاع مقدس در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود:‌ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر مطهر شهید از میدان مقاومت شهر یاسوج و از ضلع جنوبی دانشکده توسط دانشجویان تا داخل دانشکده تشییع می شود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج باتشریح برنامه های این آئین، اظهارداشت:‌ برنامه های مختلفی اعم روایت گری، مداحی و دیگر برنامه های ویژه هنگام تشییع و تدفین در دانشکده نیز همزمان با آئین تشییع و تدفین این شهید گمنام اجرا خواهد شد.

آرامش با دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در مراسم تدفین این شهید گمنام، بیان داشت: از همکاری همه دستگاهها و نهادهای مرتبط نیز تقدیر و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز