خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

هشدار جدی مدیرعامل برق به قطع برق در تابستان97

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۳۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، کاهش بارندگی ها در این استان را نگران خواند و از مجموعه مدیران این شرکت خواست برای جلوگیری از قطع برق در تابستان سال آینده تدابیر ویژه ای در حوزه مدیریت مصرف بیندیشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " در نشست معاونت بهره‌برداری و مدیران نواحی این شرکت گفت: شرایط بارندگی‌ها و کاهش آن در سال‌جاری شرایط نگران کننده‌ای را برای تامین برق پایدار در این استان بدنبال دارد.

وی با تشریح آماری کاهش بارش‌ها و تولید برق در نیروگاه‌های آبی دنا، اظهارداشت: اگر روند کاهش بارش‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه یابد به‌ طورحتم با مشکلات عدیده‌ای در زمینه تامین برق پایدار مواجه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه با کاهش بارش ها، تامین برق در نیروگاه‌های آبی پل کلو یک تا پنج دنا به پایین‌تر حد خود رسیده و اگر این روند ادامه داشته باشد به‌ طور حتم شاهد قطع برق در مناطق مختلف استان در سال آینده خواهیم بود.

راهزادی با تاکید براینکه زنگ جلوگیری از قطع برق برای مدیران نواحی و حوزه معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در تابستان آینده از هم اکنون به‌صدا درآمده است، یادآورشد: مدیران نواحی و تمامی کارشناسان ستادی بایستی به‌فکر تدابیر ویژه جهت تامین برق پایدار در تابستان آینده باشند.

وی گفت: شهرستان های گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط سخت تری را در زمینه برق پایدار در صورت ادامه روند کاهش بارش ها در تابستان سال آینده تجربه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران نواحی بایستی مشترکان پرمصرف را شناسایی و میزان مصرف آنها را مدیریت کنند.

راهزادی از مشترکین برق استان کهگیلویه و بویراحمد خواست مصرف برق خود را مدیریت تا شاهد قطع برق در تابستان آینده و یا سایر فصل های سال نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، 240 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز