خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد:

روستاهای بویراحمد بعد از 40 سال از نعمت راه برخودار شدند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۱۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث و بهره برداری محور ارتباطی برای روستاهایی در شهرستان بویراحمد که برای نخستین بار از نعمت راه برخوردار شده‌اند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، "محمدعلی علیمردانی" در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: برای نخستین بار روستاهای لال به شهرون از نعمت راه دسترسی بهره مند شدند.

وی افزود:‌ برای نخستین بار امکان دسترسی روستاهای لال به شهرون به امکانات و تسهیلات زندگی که تاکنون به سختی امکان‌پذیر بود به همت اداره کل راه وشهرسازی استان هموار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه روستایی لال به شهرون از توابع دهستان زیلایی بخش مارگون قابل بهره برداری که نکته قابل تامل اینکه تاکنون روستانشینان این روستاها از نعمت راه دسترسی محروم بودند.

علیمردانی افزود: پیش از آغاز این پروژه هیچگونه اقدامی هرچند کوچک در خصوص احداث جاده صورت نگرفته بود که با همت مسئولین استانی و کشوری این اقدام میسر شد.

وی اظهار داشت: با احداث این جاده، دسترسی اهالی روستاهای مذکور به دیگر روستاها و نیز امکانات و تسهیلات زندگی که پیش از این به سختی امکانپذیر بود هموار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مذکور به طول هفت کیلومتر و  با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال در تیرماه امسال عملیات شروع شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز