خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان:

نجات جان مادر باردار با بالگرد هوایی در کهگیلویه

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۴۸

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان مادر باردار در منطقه صعب‌العبور رودریش توسط اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد،"جلال پوران‌فرد" گفت: در پی گزارش وضعیت بحرانی یک زن باردار در منطقه صعب‌العبور رودریش آجم ساعت 23 و 35 دقیقه(شب‌گذشته)جلسه‌ای اضطراری با حضور رئیس‌مرکز بهداشت بویراحمد و کارشناسان EOC، برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد همچون ریزش کوه و مسدود بودن مسیر ارتباطی به روستای رودریش، اعزام آمبولانس از مرکز بهداشت مارگون ناموفق و آمبولانس دوم نیز از پایگاه اورژانس جوکار به محل اعزام شد.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعزام آمبولانس دوم و گرفتار شدن در مسیر نیز سبب عدم موفقیت نجات جان مادر باردار شد، ادامه داد: اعزام آمبولانس سوم از مرکز بهداشت جوکار نیز با توجه به نامساعد بودن شرایط و مسدودبودن مسیر امکان پذیر نشد.

پوران‌فرد با بیان اینکه نجات جان بیماران اورژانسی از اصلی ترین اهداف مسئولان فوریت‌های پزشکی است، ابراز داشت: اعزام یک تکنسین پیاده بر بالین مادر بیمار و همراهی بهورز روستا، سبب کنترل علایم حیاتی و پایدار شدن وضعیت سلامتی وی شد.

وی با اشاره به اینکه امکان پرواز بالگرد به صورت شبانه نبود، خاطر نشان کرد: صبح امروز با اعزام بالگرد هوایی به این منطقه جان مادر باردار رودریشی نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز