خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

صدور حکم قضایی برای عامل انتشار تصاویر شکار کبک در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۴۲

شکارچی10 قطعه کبک معمولی که حین ارتکاب جرم از خود عکس گرفته ودر فضای مجازی انتشار می داد باصدور حکم قضایی به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جزای نقدی (کیفری) محکوم شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، سید اسدالله هاشمی  افزود: تصاویر ضبط شده از گوشی متخلف منجر به محکومیت متخلف و صدور رای قضایی علیه مالک آن شد.

وی گفت: ماموران یگان منابع طبیعی شهرستان لنده مهرماه جاری حین گشت وکنترل ارتفاعات کوه سیاه و سفید لنده یک عدد گوشی تلفن همراه را پیدا می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: مامورین ضمن تنظیم صورت‌جلسه‌ای، گوشی تلفن را تحویل اداره اطلاعات نیروی انتظامی می دهند.

هاشمی گفت: درادامه کار باهماهنگی‌های بعمل آمده با دادستان شهرستان لنده، مالک گوشی شناسایی شد که با حضور آن تصاویری از شکار تعداد 10 قطعه کبک در گوشی روئیت می شود.

وی افزود: براساس تصاویر بدست آمده محیط زیست شهرستان کهگیلویه علیه متهم اعلام جرم می کند که پس از رسیدگی در مراجع قضایی، دادرس شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان لنده متخلف را علاوه بر جریمه حقوقی جرم، وی را به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز