خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان:

برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با مجمع خیرین سلامت آشنایی ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۳۹

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه برخی مسئولان استانی با رویکرد مجمع خیرین سلامت آشنایی ندارند، گفت: برخی از این آقایان بدلیل اطلاعات غلطی که داشتند می گفتند مجمع خیرین سلامت آمده تا دیگران را سرکیسه کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" بهرام باقری " در نشست مجمع خیرین سلامت در محل شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه برخی مسئولان اطلاعات نادرستی از این مجمع دارند و هیچ همکاری با ما ندارند.

وی بدون نام بردن از این مسئولان, اظهارداشت: متاسفانه برخی عمدا این دیدگاه را ترویج می‌کنند که مجمع خیرین سلامت بدنبال سرکیسه کردن افراد خیر هستند.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکردن در مجمع خیرین سلامت افتخاری و براساس علاقه افراد است، یادآور شد: این کار وقف در راه مردم است و وقف شدن در راه مردم فقط نزد پرودگار متعال اجر و قرب دارد.

باقری گفت: مشارکت خیرین در حوزه کهگیلویه بزرگ و گچساران بیشتر از حوزه بویراحمد بوده که بایستی این مشارکت ها در مرکز استان دوچندان شود.

وی با اشاره به استعدادها و پتانسیل های خیرین در کشور ادامه داد: باید تلاش بکنیم مشارکت خیرین استانی و کشوری جهت رفع برخی محرومیت های این استان دوچندان کنیم.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از کارشکنی‌های غیرعمدی برخی مسئولان استانی و شهرستانی با این مجمع هم اظهار گله مندی کرد.

باقری گفت: متاسفانه برخی اوقات مشاهده شده برخی مسئولان بطور غیرعمدی زمینه ساز فرار خیرین از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که واقعا باید تاسف و اظهار نگرانی کرد.

وی با طرح این سئوال که باید از مسئولان پرسید چرا بیمارستان شهید خلیل یاسوج بعد از 10 سال همچنان به بهره برداری نرسیده است؟ خاطرنشان کرد: واقعا باید از آنان پرسید در این 10 سال چه بر سر سرمایه‌های استان آمده که هنوز, مردم استان ما برای مداوای خود به شهرهای سایر استان های دیگر کشور سفر می کنند.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت استان از مسئولان انتظار دارد همراه مجمع باشند نه اینکه سنگ اندازی و مانع تراشی کنند تا خیرین از این استان فرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز