خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۲۵

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: خبرنگاران و اصحاب‌رسانه می‌توانند تا تاریخ 30 آبان‌ماه سال‌جاری گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.

حسن زاده در تشریح این جشنواره افزود: این جشنواره به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی به گروه‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه، برای دومین بار در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه در استان افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب شناسایی توانمندی خبرنگاران انقلابی در استان، افزایش تقویت گستره تفکر، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ای از نظر ارتباط با مخاطب، تقویت و امیدبخشی به جوانان در عرصه رسانه و توجه به مفاهیم جدید در خبرنگاری و خبرنویسی و همچنین مشارکت  اصحاب رسانه  در برنامه‌های بسیج است.

حسن زاده  ادامه داد: محور اصلی این جشنواره امربه معروف و نهی از منکر، شناخت راه‌های نفوذ دشمن و شیوه مقابله با آن، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خصوصا دستاوردهای هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ 30 آبانماه سالجاری گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان به نشانی بلوار امام خمینی(ره) کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساختمان بسیج رسانه ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز