خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

رشد 8.7 مصرف برق در استان/ کهگیلویه بزرگ رکوردار مصرف

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۰۴

میزان مصرف برق در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در حوزه گرمسیری کهگیلویه بزرگ نسبت به سایر شهرستان های استان رکورد مصرف داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد 8.7 درصدی مصرف برق در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در حاشیه بازدید از پروژه خط 2 مداره یاسوج در محدوده زندان مرکزی این شهر به رسانه ها گفت: براساس آخرین آمارهای فنی، میزان مصرف برق در شش ماهه اول امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت بمدت مشابه سال گذشته رشد 8.7 درصدی دارد.

وی میزان مصرف برق در شش ماهه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و 272 هزار و 361 مگاوات ساعت عنوان و اظهارداشت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 170 هزار و 643 مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تغییر الگوی مصرف و افزایش تعداد مشترکین مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در این استان در شش ماهه گذشته بوده است.

راهزادی با اشاره به درصدهای رشد مصرف برق در سایر نواحی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: میزان مصرف برق در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در حوزه گرمسیری کهگیلویه بزرگ نسبت به سایر شهرستان های استان رکورد مصرف داشته است.

وی گفت: سرجمع مصرف برق در شش ماهه اول امسال در این سه شهرستان رشد 13.4 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، درصد رشد مصرف برق در بهمئی را 13 درصد، گچساران 7.3 درصد و باشت را 6.9 درصد برشمرد.

راهزادی افزود: درصد رشد مصرف برق در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در شش ماهه اول امسال نیز  سرجمع 6.6 درصد بوده است.

وی تعداد مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد را 240 هزار اشتراک ذکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز