خبرگزاری کار ایران

رضا دهبانی‌پور:

دوای درد آسیب‌های اجتماعی با نشاط کردن محیط و عرصه زندگی برای آدم‌ها است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوای درد آسیب‌های اجتماعی با نشاط کردن محیط و عرصه زندگی برای آدم‌ها است.

به گزارش ایلنا از گچساران، رضا دهبانی‌پور در دومین جایزه  ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر بودجه‌های فرهنگی بسیار کمبود هزینه دارد و تنها  با ۱۳ درصد هزینه فرهنگی ازکل بودجه کشور بهره مند است.

وی کمی اعتبارات را مهمترین دلیل برای اجرایی نشدن و یا ایجاد مشکلات بر سر راه اجرایی کردن برخی برنامه‌های پیش بینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کمی اعتبارات، کار سختی را پیش روی این وزارتخانه قرار داده، خاطرنشان کرد: اراده‌ها، اراده‌هایی قوی است و با حداقل هزینه‌ها شاهد کارهای ارزشمندی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید هستیم 

دهبانی پور گفت: دوای درد آسیب‌های اجتماعی بانشاط کردن محیط و عرصه زندگی برای آدم ها است.

وی با بیان اینکه کسانی که ما را منع می‌کنند به خطا می‌روند، اظهارداشت: باید بتوانیم استعدادهای هنرمندان را شناسایی کنیم و سمت و سو دهیم زیراکه راه مداوا، درمان روح انسان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهدویت و منتظر منجی بودن مختص دین ما نیست و همه ادیان این چشم انتظاری را دارند و باید بدانیم چون معترض هستیم و منتظر ظهور، جامعه امیدواری داریم.

دهبانی‌پور به دومین جایزه  ملی داستان کوتاه "سقلاتون" گچساران و یادآورشد: اگر عرصه فرهنگ فربه شود موارد اقتصادی، اجتماعی و هنری رشد خواهد کرد و جامعه سعادتمند جامعه‌ای است که از فرهنگ به دیگر توسعه ها دست یابد. برای توسعه فرهنگ جشنواره‌های ملی  چون جایزه ادبی سقلاتون، شعر زاگرس، بلاد شاپور باید تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هماهنگی و انسجام دستگاه‌های دولتی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ، مدیریت دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مجموعه بهره برداری نفت و گاز سبب شده تا شهری با یک فرهنگ قابل توسعه شده باشد.

دهبانی‌پور گفت: خوشبختانه با برگزاری چنین آیین‌هایی درادبیات، هنر و نمایش باید اذعان داشت که در اجرای برنامه‌های فرهنگی در گچساران نقصانی وجود ندارد. هنرمندان گچساران در عرصه‌های مختلف هنری هزینه می‌کنند و شاهد و ناظر درخشندگی و سرافرازی فرزندان این آب و خاک هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مورد قبول نیست روستاهایی دورافتاده و بسیار فقیر، ازنظر فرهنگی عقب مانده داشته باشیم و باید فرهنگ را در این نقاط غنی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز